הוארך בארבעה ימים מעצרו של אריה שיף (70) החשוד בירי למוות של פורץ לכלי רכבו.
במהלך הדיון ציין נציג המשטרה, כי "מדובר בעבירת המתה בעקבות ניסיון גניבת רכב. המשטרה ביצעה את מרבית הפעולות שהתבקשו, אך במהלך החקירה נוצרו עוד פעולות רבות, 15 במספר. עבירת ההמתה מקימה עילת מעצר של מסוכנות ויש פעולות שחשופות לשיבוש".
1 צפייה בגלריה
שיף בבית המשפט
שיף בבית המשפט
שיף בבית המשפט
(צילום: חיים הורנשטיין)
קראו גם:
מנגד טען בא כוחו של שיף, עו"ד עידן שני, כי "איזו מסוכנות יש כאן? הרי הרציונל אינו משתנה בכל הכבוד לכל הערכאות ולכל המשטרות. הרציונל אומר - בסופו של דבר לקחנו לו את הנשק. איזו מסוכנות יש כאן? בסופו של דבר יש כאן אדם חולה בן 70 ללא עבר פלילי".
אריה שיף עצמו אמר, בטרם התקבלה ההחלטה על הארכת מעצרו, כי "בתור דבר ראשון אני רוצה להביע את צערי העמוק, באמת עמוק, שלקחתי חיים לבן אדם ללא כוונה וללא התכוונות. אני אמרתי היום קדיש לעילוי נשמתו של המנוח וגם לעילוי נשמתו של הבן שלי שנהרב לפני 24 שנים., דבר שאני לא עושה כל יום. צר לי מאד על האירוע הטרגי שהסתיים בצורה טרגית. את העונש שלי כנראה קבלתי. כל החיים אצטרך לחיות עם העניין הזה שהרגתי בן אדם בלי כוונה".
שופטת בית משפט השלום בבאר שבע, שרה חביב, החליטה לאחר שמיעת טיעוני הצדדים להאריך את מעצרו של אריה שיף עד ליום שישי הקרוב.
"סבורתני", ציינה השופטת בהחלטתה, "כי עילת המסוכנות מבוססת במידה רבה יותר היום מאשר בעבר".