אינספור תלונות על הזנחה ומפגעים, אבל טיפול אין. מזה כשבע שנים שתושבי המשעולים בשכונה ה' בבאר־שבע חוזרים ומתריעים על מדרכות שבורות, תחזוקה לקויה של הגינון ומהמורות בשבילים להולכי רגל, אך לטענתם, העירייה אינה מתייחסת אליהם.
1 צפייה בגלריה
יוסף שטיינברג. "אני בעצמי נחבלתי"
יוסף שטיינברג. "אני בעצמי נחבלתי"
יוסף שטיינברג. "אני בעצמי נחבלתי"
(פרטי)
קראו עוד:
יוסף שטיינברג (75) ממשעול שלו מיואש מהסחבת של הרשות המקומית, וכך גם דיירים נוספים עימם שוחחנו השבוע. "שום דבר לא השתנה, פשוט שכחו אותנו, יש כאן הזנחה של שנים. רוב הדיירים כאן מבוגרים שנעזרים בהליכונים, אנשים נפלו ושברו ידיים ורגליים, אני בעצמי נחבלתי ונזקקתי לטיפול רפואי. אני מתכתב עם העירייה כבר שבע שנים ומתריע על הליקויים".
שטיינברג: "אנחנו משלמים ארנונה גבוהה, לאן הולך הכסף? כל פעם שאני פונה לעירייה, אני שומע רק הבטחות לשנה הבאה, איזו מן התייחסות זו?"
שטיינברג מציג קלסר מלא בתכתובות עם העירייה, אינספור פניות למוקד העירוני, ללשכה לפניות הציבור ולגורמים אחרים. "יש כאן מפגעים חמורים והזנחה מוחלטת, קיימת סכנה לשלומם של הדיירים, מה עוד צריך לקרות כדי שיבואו לטפל אחת ולתמיד במפגעים ובליקויים כאן?", שואל שטיינברג בחוסר אונים, "אנחנו משלמים ארנונה גבוהה, לאן הולך הכסף? כל פעם שאני פונה לעירייה, אני שומע רק הבטחות לשנה הבאה, איזו מן התייחסות זו?".
בסיכום סיור מחודש אוקטובר 2017 שהעירייה ערכה ברחוב חוגלה (צמוד למשעולים) ישנו פירוט של מפגעים שיש לטפל בהם, אולם בסיור שערכנו בשטח השבוע, התמונה שונה לחלוטין. התשתיות ישנות ולא מתוחזקות, המרצפות ישנות ושבורות, וישנן לא מעט מהמורות במקומות שמיועדים להולכי רגל. כל מבוקשם של הדיירים הוא שהעירייה סוף סוף תפשיל שרוולים ותתייחס לתלונות שלהם בכובד ראש. תחילה, הם אומרים, על הרשות המקומית לטפל באופן מיידי בליקויים הדחופים ביותר, ולאחר מכן לשדרג את התשתיות שנבנו במאה הקודמת.
מעיריית באר־שבע נמסר בתגובה: "אגף האחזקה בעירייה יערוך בדיקה באותם מקומות שצוינו ובמקרה הצורך יטפל באותם מפגעים הנמצאים בשטח הציבורי. יש לציין כי אגף ההנדסה מקדם תוכנית לביצוע שינויים בשדרות יעלים מאזור הגשר ועד לצומת המשחררים. עם סיום התוכנית יחלו עבודות הביצוע".
כל העדכונים - חדשות באר שבע