הסיוט של כל הורה: תלמיד כיתה א' בן שש וחצי בחינוך המיוחד בבאר-שבע נרדם בהסעה ונשכח במיניבוס, כאשר איש לא הבחין בהיעדרותו ורק בנס לא התרחש אסון. המקרה החמור אירע ביום שלישי בשבוע שעבר, בסיום יום הלימודים ההסעה חיכתה לתלמידים ויצאה מחניית בית הספר כמידי יום. על פי עדויות, התלמיד נרדם בהסעה ואיש לא שם לב לכך.
1 צפייה בגלריה
ילד עצוב
ילד עצוב
הצליח לפתוח את דלתות המיניבוס ושוטט ברחובות לבד
(צילום: shutterstock)
"הנהג הסיע את הילדים הביתה, הסייעת ירדה אחרונה, והילד נשאר בתוך האוטו", סיפר גורם המעורה בפרטי המקרה. "הילד פשוט נרדם. כשהוא התעורר, הוא הבין שהוא נותר לבד, נעול בתוך האוטו. הוא התחיל לבכות והיה מאוד מבוהל".
קראו גם:
מתחקור הילד עולה, "כי בשלב מסוים, הוא החל ללחוץ בכפתורים ליד ההגה בתוך המיניבוס ובאחד הכפתורים שלחץ, הדלת נפתחה. הוא יצא החוצה, חצה כביש והתיישב על מדרכה סמוך ל'לונדע' כשהוא ממרר בבכי". למזלו של הילד, עובר אורח הבחין בו, ניגש אליו, חיבק אותו ושאל אותו מה הביא אותו למקום. הילד סיפר כי היה לבד במיניבוס ולא ידע מה לעשות ולמי לפנות.
עובר האורח הבחין כי על חולצתו של הילד היה מוטבע סמל בית הספר והבין כי משהו לא טוב קרה. הוא התקשר מיד לבית הספר ודיווח על המקרה. בבית הספר הופתעו לשמוע שהילד משוטט ברחובות בשעה שהוא אמור היה להיות בבית. הם התקשרו בבהילות לנהג המיניבוס שיאסוף מיידית את הילד ויסיע אותו להוריו. הנהג אסף את הילד והסיע אותו לשכונת נווה זאב, שם הוא מתגורר.
כשהאם ביקשה לדעת מדוע ההסעה התעכבה בכשעה, הוא השיב כי היו עיכובים בדרך. גורמי חינוך בודקים את האירוע במטרה להבין מה באמת התרחש וכיצד לא הבחינו בילד שנותר לבד במיניבוס. גורמים ששוחחנו איתם סיפרו כי "היה כאן נס גדול, מזל שבאותו יום, מזג האוויר לא היה חם, אחרת הילד היה נחנק במיניבוס ורק לחשוב שחצה כבישים לבד, זה פשוט מטריף את הדעת".
מעיריית באר-שבע נמסר בתגובה: "אכן, מדובר באירוע מצער וחמור. מרגע היוודע הדבר, מינהל החינוך בעירייה יחד עם מנהלת בית הספר, מבצעים תחקיר האירוע מול חברת ההסעים, כדי להפיק לקחים וזאת במטרה למנוע מקרים כאלה בעתיד".
כל העדכונים - חדשות באר שבע