כפר סטודנטים חדש נחנך בימים אלה באוניברסיטת בן גוריון. הכפר מציע לסטודנטים ולסטודנטיות מגוון של מעונות, החל מדירות סטודיו ועד לדירות בנות שלושה חדרים, כך שתינתן להם אפשרות בחירה בין דירה בה יוכלו להתגורר לבד או עם שותפים או עם בני ובנות זוג. הפרויקט גם כולל דירות המותאמות לבעלי מוגבלויות.
הכפר החדש, הכולל 14 בניינים לאכלוס כ־1,000 סטודנטים, ממוקם בשכונת רמות בבאר־שבע, בצמוד לקמפוס הצפוני הנבנה בימים אלה ובמרחק הליכה מהקמפוס הקיים באוניברסיטה.
1 צפייה בגלריה
כפר הסטודנטים. במרחק הליכה מהקמפוס
כפר הסטודנטים. במרחק הליכה מהקמפוס
כפר הסטודנטים. במרחק הליכה מהקמפוס
(צילומים: דני מכליס, אוניברסיטת בן גוריון)
קראו גם:
מהאוניברסיטה נמסר כי כל סטודנט וסטודנטית שהתקבלו ללימודים באוניברסיטת בן גוריון רשאים להגיש בקשה לדיור בכפר הסטודנטים. כל דירה במתחם מרוהטת באופן מלא, כולל טלוויזיה חכמה בכל חדר, מטבח מאובזר ופינת ישיבה. בכפר יסופקו שירותי אחזקה מלאים, אבטחה בכל שעות היממה ובקרת כניסה למתחם ולכל מבנה, וכן שירותי מכבסה. בהמשך גם ייפתח במקום מרכז מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות.
השירותים בכפר הסטודנטים:
שירותי מכבסה
טלוויזיה חכמה בכל חדר
מטבח מאובזר
בקרת כניסה למתחם
"יש סיבה לכך שאנו קוראים למתחם החדש כפר סטודנטים ולא מעונות או משהו דומה", אמר נשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ, מדובר באקו־סיסטם שלם שאנחנו מפתחים עבור הסטודנטים כחלק מחשיבה על כיצד נראית החוויה הסטודנטיאלית. כפר הסטודנטים מאפשר לכל סטודנט וסטודנטית לבחור את המגורים המתאימים לצרכיהם האישיים, כאשר בסמוך אליו נגישים לסטודנטים כמעט כל דבר שיצטרכו".
דיקנית הסטודנטים, פרופ' ארנה אלמוג, ציינה: "ישנה חשיבות רבה לאפשר לכל קהילת הסטודנטים שלנו מגוון פתרונות מגורים שיאפשרו להם להתחבר, הן להווי הלימודי והן לחיי הקמפוס הקהילתיים והחברתיים. הכפר מספק את הצורך הלימודי ואת הצורך החברתי".
יש לציין כי לא מעט תושבים בשכונת רמות הלינו על כך שהבניינים בכפר פגעו במראה הכללי של השכונה. "זה נראה ממש תלוש מהאזור", אומר אחד מהם, המתגורר ברחוב אלברט מנדלר, "כאילו הביאו בניינים ברוטאליים והנחיתו אותם באמצע מקום פסטורלי. בלי קשר, אנחנו נשמח לראות תנועה של סטודנטים פה באזור, אבל מניסיון שלנו הם מעדיפים להישאר במתחמים שלהם ולא להתערבב יותר מדי עם האוכלוסייה המקומית".
כל העדכונים - חדשות באר שבע