היסטוריה במשטרת מרחב הנגב: בקרוב אמורה להיכנס רב פקד קרן טולדנו לתפקידה החדש כמפקדת תחנת משטרת אופקים ובכך היא תרשום היסטוריה כשלראשונה בתולדות המשטרה תפקד קצינה על תחנת משטרה במרחב הנגב.
1 צפייה בגלריה
רב פקד קרן טולדנו
רב פקד קרן טולדנו
רב פקד קרן טולדנו
(צילום: דוברות המשטרה)

רב פקד קרן טולדנו תיכנס לתפקידה במקומו של מפקד תחנת אופקים היוצא, סגן ניצב ניבי אוחנה.
בימים האחרונים החליט מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב אמיר כהן, למנות את רפ"ק קרן טולדנו לתפקיד מפקדת תחנת משטרת אופקים, שחולשת לא רק על העיר אופקים, כי אם גם על המועצות האזוריות אשכול ומרחבים.
רפ"ק קרן טולדנו (46), תושבת אשדוד, החלה את דרכה במשטרה בשנת 1995 כחיילת שח"מ בתחנת אשדוד. בהמשך שימשה כשוטרת סיור וכחוקרת. בשנת 2006 היא יצאה לקורס קציני חקירות ומילאה שורה של תפקידים.
בין היתר היא שימשה כקצינת חקירות ביחידת הונאה במחוז הדרומי, דוברת מרחב לכיש, ראש משרד חקירות אשדוד, ראש משרד חקירות אשקלון, קצינת אגף החקירות והמודיעין בתחנות קריית גת, אשקלון ואשדוד. בתפקידה האחרון שימשה רפ"ק קרן טולדנו כסגנית מפקד תחנת שדרות, שכזכור ספגה אבדות רבות באותה שבת של ה-7 באוקטובר במהלך מתקפת מחבלי החמאס על מתחם התחנה.

קראו גם:

כניסתה של רב פקד קרן טולדנו לתפקידה החדש כמפקדת תחנת אופקים תתבצע לאחר שיינתן לכך אישורו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. לאחר אישורו של השר, תועלה רפ"ק קרן טולדנו לדרגת סגן ניצב ותחל בתפקידה כמפקדת התחנה.