משלטי מחאה נגד הרפורמה המשפטית לבתי השימוש. לשלטי המחאה המונפים בחודשים האחרונים בהפגנות ההמוניות נגד הרפורמה המשפטית ברחבי הארץ יש גם שימוש לאחר סיום ההפגנות ושובם של המפגינים לבתיהם.
2 צפייה בגלריה
שלטי המחאה
שלטי המחאה
שלטי המחאה
(צילום: נגב אקולוגיה)
בסוף השבוע שעבר התברר כי לא מעט מפגינים, בעלי תודעה סביבתית, החליטו שלא להשליך את שלטי המחאה ברשות הרבים או לפחי האשפה, כי אם למיכלי מיחזור הנייר המוצבים ברחובות, וכך מצאו אותם שלטים את דרכם למפעל "תעשיות מיחזור" ע"ש ניקול קבסה באופקים, שבבעלות חברת "נגב אקולוגיה".
עובדי המפעל הופתעו כאשר השלטים הגיחו לפתע מזרם פסולת הנייר, ובחברת "נגב אקולוגיה" החליטו להציע למארגני ההפגנות לרכז את שלטי המחאה שהתבלו ולהעבירם לחברה, שתמחזר עבורם את השלטים בהתנדבות.

2 צפייה בגלריה
הפגנה מחאה נגד הרפורמה המשפטית באר שבע - תמונת פייסבוק
הפגנה מחאה נגד הרפורמה המשפטית באר שבע - תמונת פייסבוק
הפגנה מחאה נגד הרפורמה המשפטית באר שבע
(צילום: הרצל יוסף)

במפעל "תעשיות מיחזור" ממוינת פסולת נייר וקרטון לחומרי גלם שונים, בהם גם נייר צבעוני, נייר לבן וקרטון. חומרי הגלם הממוינים נדחסים ומועברים למפעלי המשך למחזור לנייר טואלט, מוצרי קרטון ומוצרים נוספים.
שלטי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית, שאותרו בזרם הפסולת, עשויים מנייר, ולפיכך הם יועברו בהמשך למיחזור במפעל "שגיב תעשיות נייר", הממוקם אף הוא באופקים.

קראו גם:

במפעל מייצרים מנייר ממוחזר גלילי נייר טואלט שנארזים ונמכרים ברשתות השיווק. השלטים שאותרו בסוף השבוע כבר נגרסו ונדחסו ויועברו למיחזור לצורך הפיכתם לנייר טואלט.