מאות משתתפים הגיעו אמש (יום ג') לערב מיוחד שנערך בבאר שבע יחד עם משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במהלך המלחמה. הערב התקיים ביוזמת פורום הגבורה, המאגד מאות משפחות לחיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל, כחלק ממיזם מאהל הגבורה הנודד שמפעיל הפורום בשבועות האחרונים.
2 צפייה בגלריה
רוביק דנילוביץ' באירוע
רוביק דנילוביץ' באירוע
רוביק דנילוביץ' באירוע
(צילום: פורום הגבורה)

בערב שבו השתתפו מאוד בני אדם, התארח גם ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' שנשא דברים וחיזק את המשפחות השכולות. במהלך הערב התקיים פאנל בין משפחות שכולות שסיפרו על יקיריהן ודיברו על רוח הגבורה והדרישה לניצחון.
בפאנל השתתפו בני משפחתם של סמל אורי חדד הי"ד, רס"ל יהונתן מלכה הי"ד וכן סמ"ר אור אסתו, שלושתם תושבי העיר באר שבע שנפלו מאז תחילתה של המלחמה.

2 צפייה בגלריה
המשפחות השכולות במאהל הגבורה הנודד
המשפחות השכולות במאהל הגבורה הנודד
המשפחות השכולות במאהל הגבורה הנודד
(צילום: פורום הגבורה)

במהלך דברים שנשא דנילוביץ' הוא דיבר על האחדות, על הצורך להשמיע את כל הקולות ולתת במה לכולם. כמו כן אמר ראש העיר כי המשפחות השכולות איבדו את היקר להן מכל ואנו צריכים להוקיר ולהעריך אותן.
פעילות מאהל הגבורה הנודד פועלת במקביל למאהל הגבורה המרכזי שפועל קרוב לארבעה חדשים סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים. מאהלים דומים התקיימו לאחרונה באשקלון, רחובות, כפר תבור, לוד ובקעת הירדן.

קראו גם:

מנכ"ל פורום הגבורה, וולי וולפסטל, אומר: "בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים את התחושות מהשטח שמבקשות להעביר את הרוח החזקה הזאת גם לאזורים נוספים בארץ. לכן הקמנו בימים אלו את מאהל הגבורה הנודד במטרה להביא את רוח הגבורה למרכזי הערים בישראל ולחבר את עם ישראל כולו לרוח הניצחון. אנו מודים לתושבי העיר היקרים שהזמינו אותנו שהגיעו והתחברו לסיפורם של הגיבורים שנפלו, וכן מודים לראש העיר, רוביק דנילוביץ'".