במוקד 102 של מחוז דרום התקבלה הודעה בסביבות השעה 11:30 על נער שככל הנראה שהה בקרבת מאגר מים בצומת שוקת כאשר בשלב כלשהו נעלמו עקבותיו ועלה החשד כי הנער מעד למים.
1 צפייה בגלריה
הנער נמשה ללא רוח חיים
הנער נמשה ללא רוח חיים
הנער נמשה ללא רוח חיים
(צילום: מתנאל בושרי - דוברות כב״ה דרום)
קראו גם >>>
במקום בוצעה הערכת מצב של מפקד האירוע, טפסר משנה משה עמר, יחד עם מפקד יחידת להבה וכוחות משטרה. היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת ב״ש בשיתוף יחידת החילוץ הארצית ״להבה״ שהוזנקה למקום, החלו בסריקות באזור המאגר. צוותי החילוץ החלו בפעולות חיפוש וסריקה באגם באמצעות סירות מעל פני המים.
במקביל צוללי חיפוש והצלה של יחידת ״להבה״ בפיקודו המשימתי של מפקד היחידה סגן טפסר דורון אלמשלי החלו בסריקות צלילה בתוך מי המאגר. זאת במקביל לסריקות שבוצעו באמצעות גלאי תת מימי שברשות היחידה.
המאגר בנפח של 80,000 קוב, מי המאגר עכורים והראות מוגבלת. הנער זוהה על ידי צוללי היחידה והוא נמשה אל גדת המאגר אל כוחות הרפואה במקום שם נקבע מותו.
ד"ר אנטולי פלומבוים רופא משטרתי ומתנדב מד"א סיפר: "בשעות הבוקר התקבל דיווח על הנער שנעדר במאגר המים. לאחר שעות רבות של חיפושים הוא אותר מחוסר הכרה במים וחולץ. ביצעתי בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו".