במוצאי השבת האחרונה התקבלה קריאה ביחידה לאיתור נעדרים במרחב נגב של ארגון ידידים, אודות אישה עם צרכים מיוחדים, שנעדרה מביתה בעיר באר שבע. הדיווח הראשוני התקבל בתחנת משטרת ישראל בעיר, שפנתה ליחידה לאיתור נעדרים בבקשת סיוע לביצוע סריקות נרחבות, כיוון שעלה חשש לשלומה של האישה.
2 צפייה בגלריה
החיפושים אחר הנעדרת
החיפושים אחר הנעדרת
החיפושים אחר הנעדרת
(צילום: ידידים)
עם קבלת פרטי האירוע התבקשו מתנדבי סניף באר שבע לבוא ולסייע בחיפושים. צוות מתנדבים בניהולו של אריאל פחימה - רכז איתור נעדרים במרחב נגב, ואוראל לנגר - סג״מ מחוז דרום, התארגן ויצא לחיפושים בשטח.
במהלך החיפושים פעל צוות המתנדבים בשיתוף פעולה ומידע עם משטרת ישראל. המתנדבים סרקו תאי שטח, שהוגדרו לאחר ניתוח אפשרויות הימצאותה של הנעדרת. כעבור כשעה הצליחו מתנדבי ידידים לאתר את האישה, כשהיא בריאה ושלמה.
אריאל מספר: "שיתוף הפעולה שלנו כארגון ידידים, עם משטרת ישראל, שוב מניב תוצאות ומוכיח שמתנדבי ידידים הם עוגן אזרחי המסייע בשגרה ובחירום. האירוע הפעם הסתיים בשלום אודות להתארגנות מהירה שלנו, יציאה לחיפושים לאחר קבלת תאי שטח, וחיפוש מדוקדק של מתנדבינו. בסופם של החיפושים מתנדב מיחידת האופנועים של הארגון הצליח לאתר את הנעדרת בריאה ושלמה, בסמוך לביתה".

2 צפייה בגלריה
החיפושים אחר הנעדרת
החיפושים אחר הנעדרת
החיפושים אחר הנעדרת
(צילום: ידידים)

קראו גם:

לאון, מיחידת האופנועים, מספר: ״קיבלתי תא שטח לסריקות, באיזור הפארקים בעיר. לאחר סריקה מדוקדקת, החלטתי לחזור לכיוון ביתה של הנעדרת, מתוך מחשבה שייתכן ולא הספיקה להתרחק ממנו. ואכן, ברחוב החיד״א ראיתי אישה העונה לתיאור של הנעדרת, קראתי לצוות שאימת ואישר את מציאת הנעדרת״.
בארגון ידידים מודים לכל המתנדבים המסורים שהשתתפו בחיפושים, בניהם: אריאל פחימה - רכז איתור נעדרים במרחב נגב, אוראל לנגר - סג״מ מחוז דרום, אבי ביטון, ליאון מירואזין, מאור חדד, אביתר חליווא, וצבי ולדמן, מתנדבי סניף ב״ש.