הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד מג'די בן חאלד אלעסם (25), תושב תל שבע, לפיו סיכן חיי אנשים בנתיב תחבורה, תוך נהיגה ללא רישיון.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ברוך יעקבי, הנאשם אשר מעולם לא הוציא רשיון נהיגה, נהג ברחובות באר שבע, תוך שהוא עובר בין הנתיבים ובין הרכבים בכביש במהירות ובצורה חריגה.
1 צפייה בגלריה
בתום מרדף משטרתי נתפס החשוד
בתום מרדף משטרתי נתפס החשוד
בתום מרדף משטרתי נתפס החשוד
(צילום ארכיון: משטרת ישראל)
קראו גם:
אופנועי משטרה זיהו את ההתנהגות החריגה של הנאשם וכרזו לכיוונו, אך הנאשם החל לחמוק מהם. הוא חצה את הצומת במהירות באור אדום, עלה על שטח הפרדה, סיכן את בטיחות הנוסעים בכביש ופגע ברכבים במקום בניסיונו לעבור בינהם ולהמלט מאופנועני המשטרה. לאחר מכן, יצא מרכבו והחל בהמלטות רגלית, עד שנעצר.
הנאשם גרם לפגיעות בנהגי מכוניות חולפות ובכלי רכבם, בהם אישה שנפגעה בראשה וגבר שנחבל בבית החזה וסבל מכאבים בצווארו. השניים פונו לבית החולים.
כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ונהיגה ללא רישיון.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי "קיים חשש ששחרורו יסכן את ביטחון הציבור, בין היתר כי נהג ברכב כבד כאשר מעולם לא הוציא רשיון נהיגה ולא בחל בשום אמצעי לפגוע ולסכן אזרחים תמימים ובני משפחותיהם בכבישי הארץ".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב