הערב (מוצאי שבת) התיר דובר צה"ל לפרסום כי רס"מ (מיל.) יניב יצחק אורן מקיבוץ עין גדי נפל אתמול במהלך פעילות מבצעית של צה"ל בשכונת זייתון שבעזה. רס"מ (מיל.) יניב אורן היה בן 35 בנופלו. הוא היה לוחם בגדוד 8119 בחטיבת ירושלים ושימש כמנהל המכינה ופנימיית עין גדי.
1 צפייה בגלריה
רס"מ (מיל.) יניב יצחק אורן ז"ל
רס"מ (מיל.) יניב יצחק אורן ז"ל
רס"מ (מיל.) יניב יצחק אורן ז"ל
(תמונה: באדיבות קיבוץ עין גדי)

בקיבוץ עין גדי ספדו ליניב יצחק אורן ז"ל וציינו כי הוא היה איש חינוך ובמשך כעשור הוא הוא הדריך וחינך בני נוער בפנימיית עין גדי וכי בשנה האחרונה, מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" הוא גם ליווה את ילדי עוטף עזה שלאחר שפונו מקיבוציהם שבעוטף הם למדו בבית הספר בעין גדי ושהו בפנימייה שבקיבוץ.
בקיבוץ עין גדי ציינו, כי "יניב היה איש חינוך בדרכו ובמהותו. במשך כעשור הוא הדריך, ליווה וחינך בני נוער בפנימיית עין גדי. איש אהוב ויקר שהיה חלק מהנוף הקיבוצי והעשייה החברתית קהילתית. בשנה האחרונה הוא היווה עוגן לחלק מילדי העוטף שלומדים בתיכון עין גדי וביתם השני היתה פנימיית עין גדי. יניב השאיר אחריו משפחה, בת זוג וקיבוץ שלם המום וכואב".
עם היוודע דבר נפילתו של רס"מ (מיל.) יניב אורן ז"ל ציין ראש המועצה האזורית תמר, ניר ונגר, חבר קיבוץ עין גדי, כי "בצער רב ובכאב אנו מודיעים על נפילתו בקרב של יניב אורן הי"ד, מנהל פנימיית עין גדי. יניב נהרג בפעילות מבצעית בעזה. אדם יקר ואהוב, איש חינוך משכמו ומעלה, שהיווה דוגמה ומופת לכולנו. ליבנו עם המשפחה ועם שר, בת זוגו וכל בית עין גדי".

קראו גם:

מהמועצה האזורית תמר ואגף החינוך במועצה נמסר, כי "יניב, מנהל פנימיית עין גדי, איש חינוך, אוהב אדם ואוהב הארץ, נופיה ואנשיה. הוא פעל לאורך כל השנים לקדם את הפנימייה ולהפוך אותה לבית חינוכי ערכי לחניכים, בדגש על היותה פנימייה החיה בלב הקהילה ופנימייה מטיילת. יניב דגל בהעצמת התפיסה של אחריות ומעורבות חברתית בקרב החניכים.
"יניב האמין שתפקיד הצוות החינוכי לסייע לחניכים בהיכרות עם הכוחות הנפשיים הטמונים בהם והגדלתם. היה לו חשוב לחדד בקרב חניכי הפנימייה את המשקל שיש להשקפות העולם שלנו בעיצוב המציאות. כך האמין וכך הוא פעל. יניב היה חבר יקר, אדם אהוב וערכי. הלוואי שנהיה ראויים להמשיך את דרכו החינוכית. זה אובדן כבד ובלתי נתפס".
יהי זכרו ברוך.