הממשלה אמנם אישרה בתחילת השבוע את פתיחתם של הצימרים למשפחות גרעיניות בלבד והשאירה בתוקף את איסור פתיחתם של בתי המלון, אך ברשת המלונות 'ישרוטל' כבר גיבשו תוכנית לפתוח כבר בסוף השבוע הקרוב את בתי המלון שלה, כולל אלה שבאזור הנגב, במתכונת של צימרים.
1 צפייה בגלריה
מלון "קדמא" בנגב
מלון "קדמא" בנגב
מלון "קדמא" בנגב
(צילום: אסף פינצ'וק)
מדובר, על פי התוכנית, לפתוח באותה מתכונת את בתי המלון 'בראשית' ו'פונדק רמון' במצפה רמון ואת מלון 'קדמא' שבשדה בוקר. על פי התוכנית, ארוחות הבוקר יוגשו למתארחים בחדריהם והשטחים הציבוריים יהיו סגורים.
"מרכז ההזמנות שלנו", אמר מנכ"ל רשת 'ישרוטל', ליאור רביב, "והאתר קולטים עשרות הזמנות מהימים האחרונים. בפסח כמעט ולא ניתן להזמין כבר חדרים. הציבור פשוט דורש מאיתנו - תפתחו, בכל פורמט, בכל מצב וכמה שיותר מהר. החל מסוף השבוע הקרוב נפתח מספר מלונות בשיטת צימר, בהן יוגשו ארוחות לחדרים, טיפולי ספא, אך ללא השטחים הציבוריים, אבל זה רק פלסטר. כל המלונות בארץ צריכים להיפתח בהתאם לדרכון הירוק. אנחנו נמצאים כבר בשלב אחר של המגפה. יש חיסון, יש בדיקות זמינות, העובדים שלנו מגויסים לשמירה על מרחב בריאותי בטוח. הציבור משתגע בבתים וזקוק לחופש, העובדים משוועים לתעסוקה ולפרנסה. פתיחת הענף היא הלב הפועם של החברה והמשק בימים טרופים אלה. ענפי התיירות, התעופה והתרבות, נפגעו הכי קשה ממשבר הקורונה, ולא קיימת שום תוכנית שיקום, אז שלכל הפחות יאפשרו שימוש בדרכון ירוק".
קראו גם:
חוזרים לים
בתוך כך, לאחר יותר מחודש של סגר, במהלכם היו חופי ים המלח סגורים למבקרים, פתחה השבוע המועצה האזורית תמר לציבור שלושה חופים. מדובר בחוף הנפרד לציבור הדתי, חוף חמי זוהר וחוף עין בוקק. בחופים הללו יופעלו שירותי רחצה בין השעות 07:00־16:00.
"במהלך שבועות הסגר", ציינו באגף הפיקוח של מועצת תמר, "ניקינו וטיפחנו את החופים כדי שיהיו מוכנים לקבל את קהל המתרחצים. בשלב הראשון אנחנו פותחים לרחצה שלושה חופים, ובהמשך נפתח את כולם להנאת הציבור. במסגרת הביקור בחוף ייהנו המתרחצים משירותי הצלה, מקלחות, וכמובן נופים מדהימים ביופיים".
לעדכונים - חדשות באר שבע