עושים סדר בבלגן: מועצה מקומית עומר צפויה להסדיר את כל נושא החנייה באזור המרכז המסחרי של היישוב, כאשר שפת המדרכה תסומן בכחול־לבן.
2 צפייה בגלריה
המרכז המסחרי בעומר
המרכז המסחרי בעומר
המרכז המסחרי בעומר
(צילום: מועצת עומר)

המרכז המסחרי מספק מגוון שירותים לתושבי עומר, ורבים ממבקריו אינם תושבי היישוב. עובדה זו גורמת לעומסים רבים באזור ולמצוקות חנייה קשות במשך רוב שעות היום. בהתאם לכך הוחלט במועצה לבצע אכיפה באזור עבור מבקרים שאינם תושבי היישוב.
כחלק ממהפכת השירות עליה החליט ראש המועצה החדש, ארז בדש, לשים את הנושא בראש סדר העדיפויות, בכוונת המועצה להשלים את ההכנות לפרויקט, ולהתחיל את האכיפה החל מהראשון ביולי השנה.
על פי המועצה, שעות החנייה בתשלום יהיו בימים א'־ה', משעות 08:00 ועד 18:00, ובימי ו', בין השעות 08:00 עד 14:00. תושבי עומר יוכלו לקבל תו חניה שנתי בעלות של 57 שקל. שעת חנייה למי שאינו תושב עומר תעמוד על 6.90 שקלים.

2 צפייה בגלריה
ארז בדש
ארז בדש
ארז בדש
(צילום: הרצל יוסף)

"אני שמח להודיע כי זהו צעד ראשון במסגרת סדר ציבורי חדש ביישוב", אמר ארז בדש השבוע, "ההחלטה התקבלה על מנת להתמודד עם מצוקת החנייה הקיימת במרכז, הנגרמת בשל כמות המבקרים הרבה שמגיעה במשך היום, וכן לשמור על הסדר הציבורי".

קראו גם:

"חשוב לציין", מוסיף בדש, "כי יישום החנייה בכחול־לבן היא אחת מההבטחות הבחירות שלנו, ואנו עומדים בהבטחתנו להעניק שירותים טובים יותר לתושבים ולמבקרים. האכיפה תתבצע בצורה מיטבית ומקצועית כדי להבטיח שהסדר החדש ישרת את מטרותיו ויקל על התושבים והמבקרים במרכז המסחרי".