טרגדיה באומן שבאוקראינה. דוד מירילאשוילי (55), תושב אופקים, התמוטט אתמול (יום ראשון) לעיני ילדיו שהיו לצידו, לאחר תפילת מנחה של יומו השני של ראש השנה בכניסה לציון רבי נחמן מברסלב בעיירה אומן שבאוקראינה. צוותי הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו מירילאשוילי במקום. משרד החוץ ושגרירות ישראל בקייב, בירת אוקראינה, פועלים להעברת גופתו של מירילאשוילי לקבורה בארץ.
2 צפייה בגלריה
עד אומן בשביל האהבה
עד אומן בשביל האהבה
תפילה באומן
(צילום המחשה: shutterstock)
מאיחוד הצלה נמסר, כי הצוות הרפואי של איחוד הצלה באומן ביצע במירילאשוילי פעולות החייאה, שכללו מתן מכות חשמל, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו וכי עסקני ברסלב בראשותו של העסקן הרפואי דודי רפפורט פועלים להטסת גופתו של המנוח ארצה.
מפקד המבצעים של איחוד הצלה באומן, נפתלי רבינוביץ, ציין, כי "בצהרי החג נמסר לנו על אדם שהתמוטט ואיבד את ההכרה. החובשים וצוות מרפאת אומן ביצעו בו פעולות החייאה, כולל מתן שוקים חשמליים בניסיון להציל את חייו, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו".
גיסתו חנה מירילאשוילי ספדה בפייסבוק: "במשך קרוב ל-40 שנה מחיי הוא היה לי לאח צעיר וחבר נפש. איש רב מעלות, בעל חסד ונתינה אין סופית. אהוב על הבריות ועל כל מכריו. תמיד היה שמח ורוקד. בכל אירוע או שמחה שהיה מגיע אליה, תמיד היה 'מסמר הערב'. לצערנו, אנחנו מבכים את לכתו. קשה וכואב הלב. צער גדול נפל עלינו עם היוודע הידיעה המרה. המוח מסרב להאמין".

2 צפייה בגלריה
יזכור יום הזיכרון
יזכור יום הזיכרון
יהי זיכרו ברוך
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

ממשרד החוץ נמסר: "במהלך היום נפטר אזרח ישראלי בשנות החמישים לחייו במהלך שהותו באומן שבאוקראינה. הנושא מטופל על ידי נציגי משרד החוץ במקום בשיתוף פעולה עם זק"א והרשויות המקומיות באוקראינה, זאת במטרה להביא את ארונו ארצה בהקדם האפשרי. משרד החוץ משתתף בצער המשפחה".