לא היה קל לשרוד במזג האוויר הבאר שבעי בשבוע האחרון - שרב כבד שנמשך ונמשך, וכמעט כל יום "נגע" ב-40 מעלות. אז איך ייראה השבוע החדש שלנו?
1 צפייה בגלריה
מזג אוויר חם והביל בבת ים
מזג אוויר חם והביל בבת ים
(צילום המחשה: canva)

היום (א') הוא היום הכי "קריר" של השבוע, אם אפשר לקרוא לזה כך. טוב, 33 מעלות בצהריים זה עוד טוב יחסית לזוועות שחווינו בשבועות האחרונים. אז כן, זה הנתון עם לחות סבירה של 40 אחוזים. למי שמתכוון לשבת בחוץ ולראות את גמר היורו, בערב זה יצנח לאזור 27 מעלות עם לחות קצת גבוהה יותר, לא מדהים אבל סביר יחסית.
ורצוי שתיהנו מהערב הזה, כי ממחר (יום ב') אנחנו מתחילים לטפס בטמפרטורות. בצהריים יהיו כבר 35 מעלות בבאר שבע, עומס חום כבד חוזר אלינו, עם 34 אחוזי לחות.
ביום שלישי אנחנו מתחילים את רצף הימים היותר קשים של השבוע הזה. כבר 37 מעלות, אחוזי הלחות צונחים ל-24% מה שאומר שגם שרבי יותר.

קראו גם:

המגמה הזו תימשך גם בימים שלאחר מכן בבאר שבע - ימים רביעי וחמישי שניהם עם 37 מעלות וביום חמישי יהיה גם לילה חם מאוד עם 25 מעלות, זה הזמן להפעיל מזגנים ולצנן קצת את הבית לשינה טובה יותר, אם אתם זקוקים לזה.
סוף השבוע יביא הקלה? לא ממש, ולא אנשי בשורות אנחנו - לפי שעה, אנחנו ברצף חדש של ימים חמים מאוד ועומסי חום כבדים, ולפי שעה לא רואים את ההקלה באופק. יולי 2024 מכה בעוז, שתו הרבה מים והקפידו על כללי הזהירות בחוץ.