אמש (שלישי) סמוך לשעה 21:36, התקבל דיווח במוקד מד"א נגב על שתי ילדות שככל הנראה נפגעו מרכב בכביש31 סמוך לכניסה לכסייפה.
1 צפייה בגלריה
חלון האוטובוס ממנו נפלו שתי הילדות
חלון האוטובוס ממנו נפלו שתי הילדות
חלון האוטובוס ממנו נפלו שתי הילדות
(צילום: דוברות המשטרה)
חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהוזעקו למקום התאונה, העניקו לשתי הילדות, ששכבו על הכביש, טיפול רפואי ופינו אותן לבית החולים "סורוקה", כאשר אחת מהן, בת ה-9, במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת והשנייה, בת ה- 5, במצב בינוני עם חבלת ראש ובהכרה.
קראו גם:
"היינו בנסיעה בכביש המהיר", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, עומרי אבו ג'אמע, "כשאזרחים סימנו לנו לעצור בצד הדרך. שתי הילדות שכבו על הכביש, כשאחת מהן מחוסרת הכרה והשנייה בהכרה מלאה. העברנו מיד דיווח למוקד מד"א על מנת להזניק שתי ניידות טיפול נמרץ. הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח והן פונו לבית החולים במצב קשה ובינוני".
חקירת משטרת מרחב הנגב העלתה, כי ככל הנראה שתי הילדות נפלו מחלון האוטובוס בו הן נסעו, כאשר נסיבות נפילתן טרם הובררו ונכון לבוקר זה (רביעי), המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות האירוע.
עם הגעת השוטרים ובוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב לזירת האירוע לא אותר נהג האוטובוס שהיה מעורב באירוע, אך כעבור זמן קצר הוא אותר והובא לזירת התאונה.
המשטרה פועלת לאיתורו של נהג האוטובוס אשר הסיע אמש את שתי הילדות לביתן לאחר חתונה בכסייפה. הנהג נחקר אמש במשטרה לאחר האירוע, שככל הנראה נגרם מהתנתקות אחד מחלונות האוטובוס ממקומו, אך במהלך חקירתו חש הנהג ברע והתפנה לבית החולים סורוקה. לאחר ששוחרר מבית החולים הוא נעלם והמשטרה פתחה בחיפושים אחריו.
ממשטרת מרחב הנגב נמסר, כי חקירת המקרה נמשכת בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב.
עדכון: לאחר שהחלו החיפושים, הסגיר עצמו החשוד, כבן 27 תושב כסייפה, לידי השוטרים בתחנת המשטרה בערוער ונלקח לחקירה.