"מהתיק עולה תמונה כואבת ומטרידה של בני משפחה אשר עשו יד אחת לפגוע באחותם, קטינה שטרם מלאו לה שמונה עשרה, על רקע 'כבוד המשפחה'.
"המדובר בכל אחיה הבוגרים של המתלוננת ובאימה, אשר על פי הראיות תכננו לחטוף אותה או לפגוע בה. בסופו של דבר היא נדקרה בבטנה, נפצעה בפניה והותקפה בין היתר במכות ובחניקות ובעודה נלקחת לבית החולים הוזהרה לבל תספר את האמת והתבקשה למסור גרסה אחרת באשר לחבלות בגופה".
1 צפייה בגלריה
(ניסיון חטיפה. צילום המחשה: shutterstock)
כך ציינה שופטת בית משפט השלום בבאר-שבע, שרה חביב, בהחלטתה היום (יום שני) להאריך את מעצרם של אם, בתה ושני בניה בשבעה ימים, לאחר שהם חשודים בכך שאמש (יום ראשון) הם חטפו בכוח את הבת והאחות הקטינה בת ה- 17 באחד מרחובות באר-שבע, הכניסו אותה בכוח לרכב לא לפני שהיא גם נדקרה על ידי אחד מאחיה והובלה לביתו של אחד האחים בבאר-שבע. מאוחר יותר היא הובאה על ידי האם לבית החולים "סורוקה" כשהיא פצועה באורח בינוני.
שרשרת האירועים החמורה הזו, כך עלה היום בדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של בני משפחתה של קורבן האירוע בשמונה ימים, על רקע של 'כבוד המשפחה'.
קראו גם:
לטענת עו"ד עמית וייצמן, בא כוחה של האם, "אני מבין שהמשיבה (אימה של הצעירה) לא לקחה חלק בפציעה עצמה. ככל הנראה מישהו מבני המשפחה עשה זאת. השאלה היא מה היו הכוונות של האם כשהיא באה לקחת את בתה ממערכת יחסים שלדעתה אינה טובה. היא באה לקחת את בתה ממקום שלטענתה איננו טוב. האם בוודאי לא רצתה שבתה תיפצע כך, ועובדה שברגע שראתה שיש פציעה היא פינתה אותה לבית החולים. אם שרוצה להרחיק את בתה לא לוקחת אותה לבית חולים".
האם מכחישה כל קשר לאירוע. גם אחותה של הצעירה מכחישה את המיוחס לה. האח החשוד בדקירתה של אחותו שיתף פעולה בחקירתו וטען כי לא חטף את אחותו ואילו אח נוסף טען באמצעות בא כוחו, עו"ד חנן אסולין, כי הוא לא נכח בזירת האירוע ולא היה מודע לאירוע האלים כלפי אחותו.
לכל העדכונים - חדשות באר שבע