הנביחות של הכלבים התריעו על מותה של הבעלים: אשה כבת 70 נמצאה ללא רוח חיים בדירתה כשסביבה ארבעת הכלבים שגידלה. גבע צין, בעלים של כלבייה במושב שדה משה הסמוך שהוזעק לדירה, מחפש כעת בית חם לחברים על ארבע.
3 צפייה בגלריה
ארבעת הכלבים שמחפשים בית
ארבעת הכלבים שמחפשים בית
ארבעת הכלבים שמחפשים בית
(צילום: גבע צין)

האישה שהתגוררה בגפה בקרית מלאכי נפלה בחול המועד פסח ושברה את האגן. היא פונתה לבית החולים אסותא אשדוד ונותחה. לדברי השכנים, היא דאגה לכלבים שנשארו לבד בדירה וביקשה להשתחרר בניגוד להמלצת הרופאים. נציגי הרווחה שביקרו אותה בביתה סיפרו כי היא סירבה לקבל סיוע. "כשיזמנו איתה קשר היא אמרה כי אינה זקוקה או מעוניינת בסיוע", מסרו ברווחה.
בתחילת השבוע נפרצה דירתה של האישה בעקבות דיווחים על ריחות חריפים ונביחות בלתי פוסקות של הכלבים. צין הגיע למקום יחד עם השוטרים ועובדי העירייה והופתע מקבלת הפנים החמימה של הכלבים.

3 צפייה בגלריה
הדירה והכלבים
הדירה והכלבים
הדירה והכלבים
(צילום: פרטי)

"הם היו מאוד חברותיים", הוא מספר. "בדרך כלל כשאני מקבל פניות ממקרי רווחה אני מוצא כלבים תוקפניים כי הם לא ראו אנשים כמה ימים. פה היה בסיס יחסית טוב ומהרגע שהגענו הכלבים הפסיקו לנבוח ונתנו לי לגעת בהם".
ממצבם הפיזי של החברים על ארבע ניכר כי האישה טיפלה בהם היטב עד רגעיה האחרונים. "הכלבים שכבו ליד הגופה אבל לא נגעו בה", הוא מספר. "זה מעיד על אופי הקשר שלהם עם הבעלים. הבית לעומתם היה מלוכלך מאוד וסבל מצחנה. הכלבים עשו צרכים ברחבי הדירה וריח הגופה היה חזק מאוד".

קראו גם:

צין שמגיע לקרית מלאכי במסגרת עבודתו פגש את האישה מספר פעמים: "היא היתה מטיילת ברחבי העיר עם הכלבים וכולם הכירו אותה". השכנים שהגיעו להלוויה כדי ללוות את האישה הערירית בדרכה האחרונה, ביקשו מצין לדאוג לכלבים. "בדרך כלל השכנים כועסים ומקללים אבל הם ביקשו שאמצא להם בית טוב", הוא אומר.

3 צפייה בגלריה
גבע צין
גבע צין
גבע צין
(צילום: פרטי)

בינתיים מצאו אור הפיטבול, גל הג'ק ראסל, ים המבוגרת וריקה הפחדנית משכן זמני בכלבייה של צין. "שמתי אותם במתחם צדדי כדי שלא יכנסו ללחץ", הוא אומר. "הם מהממים ואני מקווה שנוכל למצוא להם מקום חם.
"אם מישהו ייקח את כל הארבעה זה יהיה הכי טוב עבורם. אני מאמין שהאישה תצפה עלינו מלמעלה ותשמח לראות שהכלבים שלה מטופלים".