"אתם עוד תשלמו על זה על מה שעשיתם לי. אני רק השתחררתי. אני אראה לך. תתבייש לך. תראה איך תסבול". כך, על פי החשד, איים שלשום תושב באר שבע (36) על שופט בית משפט השלום בבאר שבע, במהלך דיון שהתקיים בעניינו.
1 צפייה בגלריה
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
האיש נעצר
(צילום: shutterstock)
האיש נעצר באותו היום בחשד לאיומים כלפי השופט, תוך שהוא מתקדם לעבר במת השופט בצורה מאיימת. כמו כן, מבקשת המשטרה מבית המשפט לעצור את האיש, הוא העליב את השופט בכך שכינה אותו רמאי.
קראו גם:
המשטרה מייחסת לאיש עבירות של איומים, בזיון בית המשפט והעלבת עובד ציבור. בחקירתו קשר עצמו החשוד במיוחס לו, אך ציין כי לא התכוון לפגוע בשופט ולא איים כי ירצח אותו.
אתמול (חמישי) הובא האיש לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. במהלך הדיון התברר, כי לחשוד יש עבר פלילי בעבירות אלימות ואיומים.
החשוד, כך עלה בדיון, ריצה מספר מאסרים ורק בחודש יולי האחרון הוא השתחרר ממאסר. בעברו הרחוק יותר הוא ריצה מאסר של חמש שנים בגין עבירה של בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשה מגונה ותקיפה.
המשטרה ביקשה מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו של האיש בחמישה ימים לצורך השלמת החקירה. השופט, ג'ורג' אמוראי, נעתר לבקשת המשטרה ובנוסף החליט, לבקשת עו"ד אדיר בן לולו המייצג את האיש מטעם הסניגוריה הציבורית, לשלוח את האיש לבדיקה פסיכיאטרית במיון הפסיכיאטרי בבית החולים "סורוקה".
בית המשפט עוד החליט כי יש צורך בהשגחה צמודה על האיש בהיותו עצור.
לעדכונים - חדשות באר שבע