בית המשפט בבאר שבע האריך הבוקר (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של שוער הפועל באר שבע רז רחמים שהוא גם בנו של השוער המיתולוגי של הקבוצה, ששימש כמנהל הקבוצה עד לעת האחרונה. אסי, האבא, בלט בהיעדרו מאולם המעצרים היום בשעה שבנו הובא לדיון.
1 צפייה בגלריה
רז רחמים. קיבל את ההזדמנות בהרכב
רז רחמים. קיבל את ההזדמנות בהרכב
רז רחמים
(צילום: אורן אהרוני)
קראו גם:
מכת הלם נחתה אמש על קהילת הספורט הדרומית בעקבות היוודע דבר מעצרו של רחמים. השוער שכאמור מוכר יותר בשל היותו שוער הקבוצה הבאר שבעית ולא כעבריין, נעצר במסגרת פרשיית חשיפת רשת שהפיצה ומכרה את סם "הדוקטור", שהוא הכינוי לקוקאין ('קריסטל') באיכות ירודה ובמחיר זול.
מלבד מעצרם של רז ונוספים בחקירה שהפכה להיות גלויה מזה שלושה שבועות כבר, נעצרו גם מספר נהגי מוניות ששימשו כשליחים שסיפקו את "הדוקטור" ללקוחות של השחקן וחבריו. בימ"ר נגב ניסו מזה מספר שבועות, ללא הצלחה יתרה, לבסס תיק חקירה יציב, אך עם חקירתו הראשונה של רחמים לפני כחודש, התיק קיבל תפנית. בין השאר, בשל שמו של עבריין מוכר ובכיר מבאר שבע לו חייבים על פי החשד, חובות הימורים.
על פי מקורות יודעי דבר המעורבים בחקירה עולה החשד כי השחקן ככל הנראה "פתוח בחוב" של כמיליון שקל לעבריין באר-שבעי מוכר היושב בימים אלה בכלא. על מנת לממן את חובות ההימורים הכושלים, הקים השחקן יחד עם חברים את רשת הסמים.
במשטרה מנסים לבדוק כעת בין השאר, כיצד צעירים ללא עבר פלילי אשר לא מוכרים למשטרה הגיעו למקורות שיספקו להם את הסמים אותם הם מוכרים. אחד מכיווני החקירה שנבדקים כעת הוא שאותו עבריין מוכר ובכיר, הוא זה שקישר בין הצעירים שנעצרו לבין מי שסיפק להם את הסמים אותם הם הפיצו, וזאת במטרה "לעזור" להם לייצר אפיק הכנסה רווחי שבאמצעותו יכוסה חוב ההימורים הענק שנוצר.
פרקליטתו של רז רחמים, עו"ד אביבית בוקובזה, אמרה כי "המשיב נעדר כל עבר פלילי, בן למשפחה נורמטיבית לחלוטין, נחקר בימ"ר לפני יותר משבוע ושוחרר ללא כל תנאים. בעצם מדובר פה בפרשה שנעצרים בה חשודים ומתנהלת לפני למעלה משלושה שבועות, כאשר במשך כל הזמן הזה המשיב משוחרר, כך שהבקשה לחשד לשיבוש היא מופרכת. אם הוא היה רוצה לבצע שיבוש, היו לו שלושה שבועות לעשות את זה. ככל הידוע לי מפיו של המשיב, הוא לא נחקר על עסקה כלשהי של סחר בסמים. הוא אמנם הוזהר שזו אחת העבירות שמיוחסת לו, אבל לא הוטחה בפניו איזה שהיא ראייה לעבירה מהסוג הזה. הוא לא אדם שיש חשד לגביו שהוא יתחמק מלהגיע לחקירה או ממערכת המשפט".
בהחלטתו להאריך את מעצרו של רז רחמים בשישה ימים קבע השופט חיים פס, כי "עיינתי בחומרי החקירה הרלוונטיים למשיב וכן בחומרים נוספים ואציין, כי בשלב זה קיים חשד סביר לביצוע בירות כפי שמפורט במסמכי החקירה. מדובר בחשד סביר לביצוע עבירות חמורות, כאשר עיון בחומרי החקירה אכן מבסס את טענתו של בא כוח המבקשת (המשטרה – ע.ב.מ), לפיה החשד למעורבותו של המשיב בפרשה נולד לאחר שנגבתה ממנו הודעה פתוחה במשטרה והוא שוחרר".
כל העדכונים - חדשות באר שבע