תקיפה אלימה באמצע הרחוב: פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד דר רחוב (27) לאחר שתקף, באמצעות אבן, קשיש בשנות השמונים לחייו ואף כינה אותו "היטלר".
1 צפייה בגלריה
התחזה לשוטר ושדד קשיש
התחזה לשוטר ושדד קשיש
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

מכתב האישום, שהגיש היום (ה') עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי לאחרונה, בשעות הבוקר המוקדמות, יצא הקשיש לכיוון כספומט הקרוב לביתו בבאר שבע. בהגיעו לכספומט, החל הנאשם, במקור תושב ירוחם המוגדר כדר רחוב, ללכת אחריו ולקרוא לעברו קריאות נאצה, בין היתר, כינה אותו "היטלר".
בשלב מסוים זרק השליך הקשיש אבן לכיוונו של דר הרחוב, מה שככל הנראה עורר את זעמו - האיש החל בתגובה לזרוק אבנים לעבר ראשו ובפלג גופו העליון של הקשיש. בהמשך אף התוקף הרים עציץ אשר היה מונח בסמוך אליו והשליך אותו על גופו של הקשיש.
וכאילו כל זה לא מספיק, כתב האישום מסכם ואומר כי כאשר ניסה הקשיש להימלט מהמקום, הטיח דר הרחוב אבן בראשו, והוא התמוטט על המדרכה. בהמשך פונה לבית החולים "סורוקה" לקבלת טיפול רפואי.

קראו גם:

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד קינן: "המשיב תקף את המתלונן, אדם קשיש יליד 1940 ללא כל סיבה, באמצעות אבן, המשיב פסק ממעשיו רק לאחר שהשכן יצא מביתו וגרם לו לברוח".
כתוצאה מהאירוע אושפז המתלונן למספר ימים בבית החולים. לתוקף יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ותקיפת זקן.
עוד נטען בבקשת הפרקליטות, כי הנאשם הינו דר רחוב ושחרורו ממעצר כשאין לו כל כתובת מדויקת עשוי להביא להתחמקותו ממשפט. מהבקשה גם עולה כי לנאשם יש הרשעה קודמת בעבירה של הפרעה לשוטר.