כחודשיים וחצי לאחר סגירתו, "שירותי בריאות כללית" יפתחו מחר (חמישי) את מוקד הגדול ביותר בדרום לחיסונים נגד קורונה, בהיכל ה״קונכייה״ בבאר שבע. על פי ה"כללית", כבר ביומו הראשון, יחסן המרכז כ-1,400 מטופלים.
במתחם שפעל בחלקו הראשון של המבצע במשך 70 ימים והעניק 55,000 מנות חיסון, יפעלו 10 עמדות חיסון בו זמנית. בבמוקד שהוקם בשיתוף פעולה הדוק עם עיריית באר שבע, יחוסנו בכל יום כ-1500 איש.
1 צפייה בגלריה
מרכז החיסונים ב"קונכייה"
מרכז החיסונים ב"קונכייה"
מרכז החיסונים ב"קונכייה"
(צילום: שירותי בריאות כללית)
קראו גם >>
מכללית נמסר: "המוקד הוקם בזמן שיא של ארבעה ימים, בזמן זה אלפים מתושבי העיר והסביבה כבר קיבלו את מנת החיסון השלישית במתחם שפעל החל משבת במרפאת י״א. ההחלטה על פתיחת המתחם מחדש התקבלה עם פתיחת המבצע כדי להעניק שירות בזמינות גבוהה לאור ההיענות ההולכת וגדלה בקרב הציבור.
"מחוז דרום מוביל היום עם אחוז המתחסנים הגבוה ביותר בכל חלקי הארץ, 25% מקהל היעד, מטופלי כללית כבר חוסנו בחיסון שלישי. שהם למעלה מ-17,000 איש עד כה".
מנהלת מחוז דרום של כללית הגב׳ חדווה אמונה: ״מאות מעובדי המחוז פועלים החל משבת לטובת ציבור המטופלים שנוהר מאז פתיחת המבצע לקבל את החיסון השלישי. המתחמים בכל רחבי הדרום פועלים משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה מתוך תחושת שליחות ברורה כי יש לעשות הכל כדי להחזיר את השגרה ולהילחם בקורונה.
"בכל יום מגיעים מטופלים ומטופלות המעריכים את העבודה המסורה של העובדים ואנו מצידנו ממלאים את תפקידנו מתוך אחריות גדולה״
לכל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב