הסתיימה חקירת מחלק נוער תחנת באר שבע כנגד נער תושב אזור הדרום כבן 17, אשר פרסם את עצמו באתרי הרשת כמי שמוכר משתמשי "פורטנייט בזול". הנער חשוד כי התעלל וסחט בני נוער אותם פגש דרך המשחק הפופולארי.
באחד המקרים, שהתרחש בחודש מאי האחרון, החשוד החל לשחק עם אדם בעל מוגבלות. לאחר שרכש את אמונו, נטל ממנו את פרטי המשתמש שלו למשחק, וכשזה דרש את פרטיו בחזרה, החל החשוד לסחוט אותו באיומים, תוך שהוא משדל אותו לפצוע את עצמו עם סכין, לאכול את הצואה של עצמו, לשתות את השתן של עצמו, לחתוך את אצבעות ידיו ולדקור את עצמו בבטן. זאת תוך שהוא אומר לו "תתאבד" ומאיים עליו שהוא יהרוג אותו וישלח אנשים שיפגעו בו.
1 צפייה בגלריה
המפגש בפורטנייט הפך לסחיטה באיומים והשפלה
המפגש בפורטנייט הפך לסחיטה באיומים והשפלה
המפגש בפורטנייט הפך לסחיטה באיומים והשפלה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
במקרה אחר שהתרחש בסוף חודש אפריל, שידל החשוד נער אחר, כבן 12 תושב הדרום, להעביר לו בתחבולה כספים ופרטי חשבון בנק של הוריו. לאחר שעשה זאת, נטל החשוד 2,000 שקלים מחשבון הבנק של האם באמצעות משיכה ללא כרטיס, התקין אפליקציה של בנק בו התנהל חשבון האם וניסה להעביר לחשבונו סכום של 48 אלף שקל.
בשני מקרים נוספים, פרסם פוסטים משפילים אודות שני קטינים: פוסט אחד אודות קטין שלטענתו הנו פדופיל עם תמונה, ופוסט נוסף אודות קטינה שלטענתו הנה עוקצת כרטיסי אשראי .
החשוד נעצר בתאריך 22/5 על ידי מחלק נוער באר שבע ומעצרו הוארך מעת לעת, עד שאתמול, כאמור, הוגשה נגדו הצהרת תובע.
פקד יוני דסקלו קצין הנוער של תחנת באר שבע: "מדובר באירוע חמור שבו על פי החשד קטין בן 17 סחט כספים תוך ניצול בעלי מוגבלויות ודרישה לפגיעה עצמית על רקע מכירת חשבונות משתמשים במשחק פורטנייט. אנו פונים להורים לגלות ערנות בנעשה בקרב בני הנוער ולדווח בכל אירוע חריג".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב