היום (שבת) בשעה 16:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על ת.ד בין 2 כלי רכב בכביש 241 בצומת אורים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה 7 פצועים, בהם: 1 קשה אישה כבת 55 עם חבלת בטן, 1 בינוני צעיר בן 18 עם חבלת ראש ו-5 קל.
חובש בכיר במד"א יוסי אבוהרון סיפר: "מדובר בתאונת דרכים עם מעורבות 2 כלי רכב. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת להעריך את מצב הפצועים, אישה כבת 55 חולצה מאחד הרכבים כשהיא סובלת מחבלת בטן קשה וצעיר כבן 18 שנפגע באורח בינוני חולץ מהרכב השני כשהוא סובל מחבלת ראש. הכנסנו אותם לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם במהירות לבית החולים סורוקה תוך כדי המשך טיפול רפואי. 5 פצועים נוספים שנפגעו באורח קל טופלו ע"י צוותים נוספים של מד"א ופונו לבית החולים באמבולנסים של מד"א כשמצבם יציב".
קראו גם >>>>>
מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד בכביש 241 / צ. אורים במעורבות 2 כלי רכב. עפ"י גורמי רפואה ישנם מספר נפגעים בהם 1 קשה. שוטרים במקום, נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב. אנו פונים לציבור המטיילים השבים מאתרי הבילוי לנהוג על פי תנאי הדרך".




