רצח נוסף, השני במספר בתוך יממה, בחברה הבדואית. הלילה, כך על פי החשד, נרצחה צעירה כבת 26, תושבת פזורת כסייפה, כשהחשוד ברציחתה הוא אחיה בן ה-28, שנעצר על ידי המשטרה.
2 צפייה בגלריה
תמונה מפעילות המשטרה הלילה
תמונה מפעילות המשטרה הלילה
תמונה מפעילות המשטרה הלילה
(צילום: דוברות המשטרה)
סמוך לשעה 00:37 הלילה התקבל במוקד מד"א במרחב הנגב דיווח על תושבת הפזורה הבדואית, שהובאה ברכב לתחנת מד"א בערד כשהיא מחוסרת הכרה וסימני אלימות קשים על גופה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של הצעירה במקום.
ממשטרת מרחב הנגב נמסר, כי האישה נמצאה ברכב כשהיא חבולה בגופה וכי ככל הנראה היא נפגעה ממכות שנגרמו לה משימוש בחפץ חד.

2 צפייה בגלריה
מוחמד סלאמה אבו הוואש
מוחמד סלאמה אבו הוואש
מוחמד סלאמה אבו הוואש, שנרצח ברהט
(צילום: פייסבוק)

קראו גם:

משטרת ערד פתחה בחקירת נסיבות האירוע בחשד לרצח הצעירה, שבמהלכה נעצר אחיה של הצעירה, שהודה בחקירתו כי שיסף את גרונה של אחותו.
כאמור, מדובר הרצח השני בתוך היממה האחרונה בחברה הבדואית, לאחר שאתמול (שבת) בשעות הבוקר נורה למוות הנער מוחמד סלאמה אבו הוואש (11), תושב רהט, במהלך קטטה אלימה בשכונה 5 ברהט בין שתי משפחות על רקע של סכסוך בעקבות תאונת דרכים שאירעה קודם לכן. הקטטה היתה מלווה בירי שכתוצאה ממנו נורה הנער למוות.
מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת ערד פתחו הלילה בחקירת רצח אישה תושבת כסייפה, במסגרתה נעצר חשוד במעורבות באירוע וזאת לאחר שהגיע לתחנת המשטרה והוביל את השוטרים לזירת האירוע.
על פי החשד האירוע על רקע חילול כבוד במשפחה. בהערכת מצב שקיים בזירת האירוע, תת ניצב נחשון נגלר, מפקד מרחב נגב החליט להטיל את חקירת האירוע על תחנת משטרת ערד.
חוקרי מז״פ נמצאים כעת במקום האירוע ואוספים ראיות וממצאים. החשוד יובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע, בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו".