האלימות בחברה הערבית אינה פוסקת. הבוקר (שבת) נורה למוות הנער מוחמד סלאמה אבו הואש (14), תושב רהט, ונער נוסף כבן 17 נפצע באורח קל עד בינוני במהלך אירוע אלימות שהיה מלווה בירי על רקע של סכסוך שכנים בשכונה 5 ברהט.
2 צפייה בגלריה
מוחמד סלאמה אבו הוואש
מוחמד סלאמה אבו הוואש
הנרצח, מוחמד סלאמה אבו הואש
(צילום: פייסבוק)
הנער שנרצח הוא הקורבן ה-49 בחברה הערבית מאז תחילת השנה, והשלישי ביממה האחרונה.
ממד"א מרחב הנגב נמסר כי בשעה 07:05 התקבל במוקד מד"א במרחב הנגב דיווח על שני פצועים באירוע אלימות בשכונה 5 ברהט. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לנפגעים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה, כשמצבו של אבו הואש הוגדר אנוש ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. הנער השני נפצע, כאמור, באורח קל עד בינוני כשהיא סובל מפציעות חודרות.

2 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברהט
זירת הרצח ברהט
זירת הרצח ברהט
(צילום: דוברות המשטרה)

ממשטרת מרחב הנגב נמסר כי מדובר בקטטה שהיתה מלווה בירי וכי שיטרים הגיעו לזירת האירוע, שם נאספו ממצאים והתקיימו סריקות. "הרקע ונסיבות האירוע נבדקים", נמסר מהמשטרה.
מאוחר יותר הוברר כי על פי החשד, הרקע היה קטטה בין שתי משפחות ברהט, בעקבות תאונת דרכים עם נזק בלבד לרכב, שבעקבותיה החלו חילופי הירי שהסתיימו באופן קטלני וטרגי.

קראו גם:

במשטרה החליטו בעקבות בדיקת האירוע לעצור שני חשודים שהיו מעורבים בתקרית. תנ"צ נחשון נגלר, ממ"ר נגב קיים הערכת מצב בשטח והחליט להטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של מרחב הנגב.