מעצרם של שישה מבין 19 העצורים במעורבות בקטטה ההמונית אמש במתחם בית החולים "סורוקה" הוארך היום (שני) בצהריים בארבעה ימים. ארבעה מבין העצורים הם תושבי רהט בגילאי 20 עד 43 והשניים הנוספים הם תושבי באר-שבע בני 22.
החשודים הובאו לבית משפט השלום בבאר-שבע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בשמונה ימים לצורכי חקירה, כאשר המשטרה מייחסת להם עבירות של ידויי אבנים, קשירת קשר לפשע, ירי בנשק חם, איומים והשתתפות בתגרה.
1 צפייה בגלריה
אחד החלונות המנופצים בבית החולים
אחד החלונות המנופצים בבית החולים
אחד החלונות המנופצים בבית החולים
(צילום: חיים הורנשטיין)
קראו גם:
לדברי נציג המשטרה, מדובר על פי החשד בסכסוך דמים בין שתי משפחות, טלאלקה ואלקססי, אשר אתמול בשעות הלילה התגלגל לסדרת אירועים חמורים שהחלו עוד בצומת שוקת ומשם למתחם בית החולים "סורוקה".
במהלך הדיון התברר, כי בצהרי יום אתמול הותקף אחיו של אחד העצורים באופן קשה והוא נזקק לטיפול רפואי. הוא פונה לבית החולים "סורוקה" ובהמשך, כזכור, התפתחה הקטטה.
השופטת נועה חקלאי לא מצאה בשלב זה להיעתר לבקשת המשטרה במלואה והחליטה, כאמור, להאריך את מעצרם של החשודים בארבעה ימים. "ניתן לומר", ציינה השופטת בהחלטתה, "כי קיים חשד סביר כנגד המשיבים (החשודים) כבר בשלב הזה של הדיון, הגם שכאמור בשלב הזה לא ניתן לדייק את חלקם ולא ניתן לקבוע אם הם אלו שביצעו את הירי או את הדקירות. הדברים, כאמור, צריכים להיבדק. החקירה בראשיתה".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב