סרטון שהועלה לרשתות החברתיות חשף התעללות חמורה שעברה ליאן, תלמידת כיתה ז', באחד מבתי הספר בבאר שבע. חברותיה לכיתה שפכו עליה מים, חומרי ניקוי, ואף שפשפו את ראשה במטאטא. את מסכת ההשפלה הזו, הם לא התביישו לצלם ולפרסם בגאווה.
2 צפייה בגלריה
ליאן מושטין. אמיצה
ליאן מושטין. אמיצה
ליאן מושטין. אמיצה
(צילום: הרצל יוסף)
מה עבר על הילדה האמיצה הזו באותם רגעים? כעת ליאן מישירה ראש למצלמה ובריאיון ראשון ל"מיינט באר שבע והנגב" היא משחזרת את הרגעים הקשים שעברה. "הרגשתי בושה, פחד, בכיתי הרבה מאוד. בעיקר פחדתי והייתה לי בושה כי ראיתי שמצלמים אותי. התביישתי", היא אומרת.
קראו גם:
ליאן ואמה מספרות גם על האכזבה מתגובת מערכת החינוך לאירוע החמור. לדבריה, דיווחה על המקרה לרכזת בית הספר, "השעו אותם רק לשלושה ימים", היא אומרת בכאב. "זו פגיעה נפשית, זו פגיעה פיזית", הוסיפה אמה, אילנה.
צפו בריאיון המלא עם ליאן ואמה >>>
בעקבות האירוע החמור, שבעקבותיו גם הוגשה תלונה, הודיעה משטרת ישראל כי נפתחה חקירה. פקד יוני דסקלו קצין מחלק נוער באר שבע: "מדובר באירוע חמור בו ביותר בו הושפלה נערה בעיני חבריה והכל לשם ביזוי ופרסום ברשת החברתית. נפעל למיצוי הדין עם המעורבים".
האירוע החמור שהתרחש וצולם בבית הספר >>>
במשרד החינוך הוסיפו ש"מדובר באירוע שיש בו חציה של כל קו אדום ופגיעה בכל נורמה התנהגותית המצופה מתלמידים במוסד חינוך. לנוכח חומרת הדברים, התלמידים הפוגעים הושעו מבית הספר, והמשך לימודיהם בבית הספר מותנה".
2 צפייה בגלריה
ליאן ואמה
ליאן ואמה
ליאן ואמה
(צילום: הרצל יוסף)
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', הגיב אף הוא על הדברים ואמר כי, "בתיאום עם הגורמים האחראים (משרד החינוך, הרשות ובית הספר) אנו נפעל בנחישות למיגור תופעות שליליות אלה. נערות ונערים חייבים להבין שהם אחראים למעשיהם ושלא יצפו להמשיך ללמוד באזור הנוחות שלהם, כאשר הם מבצעים במודע מעשים קשים ומשפילים כלפי חבריהם וחברותיהם".
לעדכונים - חדשות באר שבע