מדוע תושבי אופקים, בעיקר בשכונות רמת שקד ומישור הגפן, סובלים לאחרונה מהפסקות חשמל בתדירות גבוהה? גם בחברת החשמל מנסים לברר את הסיבה.
1 צפייה בגלריה
חשמל כשר?
חשמל כשר?
תעלומת הפסקות החשמל באופקים
(צילום: shutterstock)
טל מגרה, חבר מועצת עיריית אופקים, אף פנה היום (רביעי) בנושא לראש עיריית אופקים, איציק דנינו, וכתב: "איני זוכר הפסקות חשמל בכמויות כאלה בעיר. חשוב לציין שהפסקות החשמל משבשות באופן קשה את איכות חייהם של התושבים וביניהם הורים לתינוקות, אנשים מבוגרים ואנשים בעלי מוגבלויות. חברת החשמל נותנת לצערנו תשובות תמוהות. אני יודע שהאחריות היא על חברת החשמל, אך אני מצפה שתעשה הכל על מנת שהנושא ייפתר".
קראו גם:
ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, ציין בדף הפייסבוק שלו כי, "אנו מודעים להפסקות החשמל החוזרות ונישנות ונמצאים בקשר עם הגורמים הבכירים ביותר בחברת החשמל. לצערנו, בחברת החשמל טרם הצליחו להבין מה מקור הבעיה וצוותים של החברה נמצאים בשטח ומטפלים בנושא בתקווה לזיהוי ולמציאת פתרון מהיר ככל האפשר".
מחברת החשמל נמסר בתגובה: "מזה מספר שבועות, השכונות המערביות של אופקים סובלות מהפסקות חשמל. חברת החשמל פועלת באופן רצוף לאיתור מקור ההפרעות, בידודו וטיפול בהתאם. במקביל, צוותי חברת החשמל סרקו את הקו אולם עדיין לא הצליחו המאמצים לאתר את מקור הבעיה. לפיכך, חברת החשמל עושה שינויים בקווי החשמל בשכונות אלו, על מנת לבודד את המקטע התקול, לאתרו ולתקנו.
"זאת ועוד, לאחרונה חברת החשמל תגברה את עבודות האחזקה בקו החשמל הזה. זאת, על מנת להחזיר את אמינות החשמל ולספקו בזמינות ואיכות גבוהה כבעבר. חשוב לציין שהנהלת חברת החשמל נמצאת בקשר רציף עם ראש עיריית אופקים ומעדכנת אותו, במקביל לעדכון הלקוחות. חברת החשמל מתנצלת על אי הנוחות ומודה ללקוחות באופקים על הסבלנות".