פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב לקיה (26), אשר פגע ופצע שתי אחיות, בנות 22 ו-16, כשהוא דרס אותן עם רכבו.
על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט על ידי באת כוח הפרקליטות, עו"ד אירה ויימן קריקון, הנאשם הוא בן דודן של שתי האחיות וכי הרקע למקרה הוא סכסוך בין משפחתו למשפחתן של שתי האחיות.
1 צפייה בגלריה
יצאו לנסיעה במקום לשהות בבידוד
יצאו לנסיעה במקום לשהות בבידוד
יצאו לנסיעה במקום לשהות בבידוד
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
בכתב האישום נטען, כי הנאשם עקב ברכבו באחד הלילות בסוף החודש שעבר אחר שתי האחיות, כאשר הוא נוהג ללא רישיון נהיגה בתוקף מאז שנת 2016. שתי האחיות, שנסעו ברכבן מבאר שבע לשגב שלום, הבחינו בבן דודן העוקב אחריהן והן החליטו להיכנס לשגב שלום על מנת להיות בסביבת אנשים אחרים וזאת עקב חששן.
השתיים הגיעו לרחבה בכניסה לשגב שלום ואחת האחיות יצאה מהרכב והתקשרה למוקד 100 של המשטרה. אז, כך על פי כתב האישום, נכנס בן הדוד במהירות לרחבה עם רכבו, נסע לעבר אותה אחות ופגע בה באמצעות הפגוש הקדמי של רכבו. כתוצא מכך נפלה האחות על הקרקע. כאשר האחות השנייה חשה לעזרתה, נסע הנאשם מעט לאחור אך מיד לאחר מכן, כך נטען בכתב האישום, הוא חזר והאיץ בנסיעה קדימה לעבר שתי האחיות ודרס גם את האחות השנייה והפילה ארצה.
שתי האחיות פונו למרכז הרפואי "סורוקה" לקבלת טיפול רפואי. כעבור כשבוע נעצר בן הדוד ומעצרו הוארך מספר פעמים עד היום (יום חמישי). כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ונהיגה ללא רישיון וביטוח.
בחקירתו הכחיש הנאשם את המיוחס לו וטען כי הוא לא היה כלל באזור הדרום במשך מספר חודשים, כולל במועד שבו התרחש האירוע המיוחס לו בכתב האישום.
בד בבד עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות כי "התנהגותו של הנאשם מלמדת על מסוכנות גבוהה וכי אם הוא ישוחרר קיים חשש ממשי שיחזור ויפגע במתלוננות אלה ובאנשים אחרים".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב