תושב באר-שבע (42), נעצר אתמול (יום ראשון) בחשד לעבירות של התעללות בבעלי חיים תוך גרימת סבל, לאחר שתועד כשהוא מולק ראשים של יונים ומשליך אותם לרצפה.
הבוקר הוא הובא על ידי המשטרה לבית משפט השלום בבאר-שבע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו למשך חמישה ימים, אך בסופו של דבר, בהסכמת הצדדים הוארך מעצרו של האיש בכמה שעות והוא צפוי להשתחרר עד הערב בתנאים.
1 צפייה בגלריה
מלק את ראשם של יונים
מלק את ראשם של יונים
מלק את ראשם של יונים
(צילום: מתוך פייסבוק)
בהחלטתה ציינה השופטת שרה חביב, כי "מדובר בעבירה חמורה שעלולה להקים עילת מעצר בנסיבות המתאימות. החשד נגד המשיב (החשוד) בסיסי ביותר וגם התחשבות בעברו הפלילי אינה מצדיקה מעצר, ודאי לא שעה שמדובר בחקירה שכדי לקיימה במעצר יש צורך ביותר ממספר ימים".
קראו גם:
השופטת גם קבעה בהחלטתה, כי פרט למסוכנות קיים חשש לשיבוש החקירה ביחס לשתי פעולות המופיעות בדו"ח הסודי שהגישה המשטרה לבית המשפט בנוסף לתיק החקירה, וכי בנסיבות אלה ובהסכמת בא כוחו של החשוד הורתה על מעצרו של החשוד עד הערב בשעה 19:00. החשוד, כך קבעה השופטת, ישוחרר בתנאים באותה שעה, אלא אם כן תסיים המשטרה לבצע את אותן שתי פעולות המופיעות בדו"ח הסודי קודם לכן.
מייסדת עמותת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן, אמרה למיינט באר שבע, כי "אני מקווה שבתי המשפט יחמירו בעונשם של המתעללים בבעלי חיים. באחרונה אנחנו נחשפים מדי יום ביומו לסרטונים שמתעדים התעללות בבעלי חיים. גם לבעלי החיים מגיע לחיות ועל בתי המשפט להשית עונש הולם על המורשעים בהתעללות בבעלי חיים".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב