לגיל אין משמעות. פרקליטות מחוז הדרום (פלילי) הגישה היום (יום שלישי) לבית משפט השלום כתב אישום נגד סלמאן אל גול בן ה- 72 מהפזורה הבדואית בגין סחיטה באיומים של מנהל מחצבות בדרום הארץ.
1 צפייה בגלריה
מעצר עבריין מין
מעצר עבריין מין
מעצר
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי ברוך יעקובי, עובד הנסחט בניהול מחצבות במסגרת חברה משפחתית אשר זכתה במכרז להפעלת מחצבה בשטח סמוך לערוער ליד כביש 25 שבנגב.
על פי הנטען בכתב האישום, הגיע הנסחט לפני כחודש יחד עם עובד נוסף לשטח על מנת ללמוד את תוואי השטח לפני תחילת העבודה במחצבה ואז איים עליו הנאשם בנוסח "אתם נכנסים לשטח פרטי, אתם נכנסים לתוך סכסוך. כבר היה פה רצח בעבר. כל השטח של הוואדי , אל תתקרבו אליו ולא מעניין אותנו מה אומר המכרז שלכם". עוד הוסיף הנאשם ואיים, כי "למדינה יש בעיה איתנו. המדינה לא מתמודדת איתנו, המדינה לא יכולה עלינו והיא מנסה להכשיל קבלנים שיסתכסכו איתנו ולא כדאי לכם".
אל גול, נעדר עבר פלילי, גם הבהיר על רקע איומיו, כי "אני אמנם אדם מבוגר, אני לא כל כך יכול ללכת, אבל יש אנשים שיכולים לרוץ".
קראו גם:
בד בבד עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
בחקירתו ,שנוהלה על ידי ימ"ר נגב, הכחיש אל גול את עצם המפגש עם מנהל המחצבות והכחיש גם את עצם נוכחותו במקום, חרף זיהויו על ידי מנהל המחצבות וראיות נוספות שלטענת המשטרה קושרות אותו לעבירת סחיטה באיומים, בגינה הוגש נגדו כתב האישום.