הנהלת שופרסל הציבה אבטחה מתוגברת בסניף שלה בשדרות יעלים בבאר שבע. זאת בשל הגעתו היומיומית של תושב השכונה שעושה לטענתם במקום כבשלו.
ארבע תלונות הוגשו במשטרה על ידי הנהלת שופרסל כנגד תושב השכונה שנוהג להיכנס לסניף, לקחת לעצמו את המצרכים שנחוצים לו ולצאת באיומים מבלי לשלם. "פעם אחר פעם מזמנים לו משטרה. המשטרה מגיעה למקום, לוקחת אותו, ולמחרת הוא מתייצב שוב", אומרת מנהלת הסניף חסרת האונים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: שאטרסטוק)
קראו גם:
לדברי המנהלת, באחת מהפעמים היא תפסה אותו בגניבה וניסתה יחד עם סגניתה לעכב את האיש, אך הוא תקף אותן. "אני לא מצליחה לעכב אותו עד שהמשטרה מגיעה בכל פעם שהוא גונב דברים מהסופר", מסבירה המנהלת, "אני מפחדת ממנו. אני לא מתעסקת איתו יותר אחרי מה שהוא עשה לי ולסגנית שלי. הוא לוקח מה שהוא רוצה, והוא הולך. תלונות במשטרה לא מועילות".
גם מנהל הבטחון האזורי של רשת שופרסל התייצב עם המנהלת בבית המשפט בבקשתם להוציא צו הרחקה לאיש מהסניף. "אנחנו נאלצים לשים אבטחה מוגברת", מספר מנהל הבטחון. "בדרך כלל, אחרי ריבוי תלונות במשטרה אנשים כבר לא מגיעים לסניף, אבל האיש הזה הוא לקוח בעייתי. הוא עושה מה שהוא רוצה בסניף, ומטיל את אימתו על העובדים".
כאמור, בית המשפט הוציא בשלב זה צו הרחקה זמני לאיש מהסניף - וכעת נותרו העובדים להמתין ולראות האם ישוב למקום.
כל העדכונים - חדשות באר שבע הנגב