העיתונאית רינה מצליח היתה מעורבת היום (ג') באירוע קשה במהלך טקס יום הזיכרון בבית העלמין הצבאי בבאר שבע, במהלכו התנהל קרב קללות בינה לבין אחד מהנוכחים, שעלה לטונים צורמים במיוחד.
רינה מצליח בבית העלמין
(צילום: מתוך הרשת, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

הטקס בבית העלמין הצבאי בבאר שבע, שעמד בצל העימות סביב נוכחותו של השר איתמר בן גביר, כלל כמה וכמה עימותים חריפים בין הורים שכולים בעד ונגד הממשלה והרפורמה.
אחד העימותים הקשים היה בין כמה משתתפים לעיתונאית ושדרית הטלוויזיה רינה מצליח. לאחר שאחד הנוכחים התייחס בזלזול לאחיה דני, החל עימות של קללות בינו לבין מצליח ואחיה, למרות נסיונות של הסובבים להרגיע את הרוחות.
1 צפייה בגלריה
רינה מצליח בבית העלמין
רינה מצליח בבית העלמין
רינה מצליח בבית העלמין
(צילום: מתוך הסרטון, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
האיש הטיח במצליח קללות מזעזעות על רקע בית העלמין ויום הזיכרון שכללו את המילה "זונה" ו"חרא". היא השיבה לו במילים קשות משלה. העימות כולו התרחש לעיני קהל המשפחות השכולות וכן כלי התקשורת שנכחו במקום.

קראו גם:

האירוע התרחש במקביל לשורה של עימותים, מה שאילץ את השוטרים להתערב שוב ולהפריד כוחות. יש לציין כי המשטרה וכוחות הביטחון לא נערכו בהתאם, ולטענת רבים מהנוכחים אנשיהם עסקו בעיקר באבטחת האחמ"ים - וזאת כאשר בתוך החלקה הצבאית היה דוחק רב, תגרות, דחיפות, וסכנה ממשית לשלום הנוכחים.