מרגש עד דמעות: המועצה התעשייתית נאות חובב קראה רחובות על שמם של ענת טל-קטלב ומשה ניצן זכרם לברכה, בכירי חברת I.c.l, שנהרגו לפני כשנה בתאונת דרכים קשה בכביש 6 סמוך לקריית גת.
2 צפייה בגלריה
ענת טל-קטלב
ענת טל-קטלב
ענת טל-קטלב
(צילום: נטלי כהן קדוש)
בטקס נכחו בני משפחה, חברים ואורחים, ובמעמד ראש מועצת נאות חובב ארז בדש שיזם את קריאת שמות הרחובות, ונשיא ומנכ"ל I.c.l רביב צולר.
בדש, דיבר בטקס על האובדן ועל הכאב:"התאונה הנוראית בה נהרגו ניצן משה וענת טל-קטלב ז"ל, עוד מהדהדת בחיינו. הם היו חלק חשובמפעילות חברת I.c.l בנאות חובב ומעבר לתרומתם המשמעותית לתעשייה הישראלית והבינלאומית הם תרמו רבות גם לקהילה בנגב. כעת, עם קריאת רחובות על שמם, עשייתם המבורכת תמשיך להיות נוכחת במועצה ובנגב". רביב צולר, אמר:" חסרונם של ענת וניצן מלווה אותנו מידי יום והגעגוע אינו פוסק".

2 צפייה בגלריה
ניצן משה
ניצן משה
ניצן משה
(צילום: נטלי כהן קדוש)

ניצן משה ז"ל, כיהן כסמנכ"ל בכיר לתפעול גלובלי ב I.c.l והיה חבר מליאה במועצה. הוא תרם רבות לקהילה והתנדב למען נערים עם מוגבליות ולקח חלק בפרויקטים התנדבותיים רבים.

קראו גם:

ענת טל- קטלב ז"ל, כיהנה כנשיאת חטיבת מוצרים תעשייתיים ב I.c.l. בנוסף לתפקידה הבכיר היא מצאה זמן להתנדב כליצנית רפואית, בשתי עמותות שונות: 'שמחה בלב' ו'שמחה לילד'.