ארבעה אזרחים תמימים ששגרת חייהם נקטעה במסע רצח מזעזע במתחם הקניות 'מבנה' בבאר-שבע הותירו משפחות כואבות ועיר המומה.
4 צפייה בגלריה
הרב משה קרביצבקי ז"ל
הרב משה קרביצבקי ז"ל
הרב משה קרביצבקי ז"ל
(צילום: פרטי)
בבית חב"ד בבאר-שבע שרר אבל כבד בהיוודע מותו של הרב משה קרבינצקי ז"ל, נשוי למרים ואב לארבעה ילדים. הרב קרבינצקי איש חסד ונתינה ניהל את בית התמחוי בשכונת נחל בקע, סייע למיעוטי יכולת, לחיילים ותרם לקהילה. הרב קרבינצקי נדרס על ידי המחבל בכניסה למתחם הקניות ושם מצא את מותו. "איש צנוע, עניו ובעל מידות טובות", ספדו לו חבריו בבית חב"ד.
4 צפייה בגלריה
דוריס יחבס ז"ל
דוריס יחבס ז"ל
דוריס יחבס ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
דוריס יחבס ז"ל, בת 49 ממושב גילת שבמועצה האזורית מרחבים, שילמה בחייה כאשר המחבל מסתער עליה ודקר אותה. בעלה של המנוחה, איש שב"ס, הגיע לזירה וגילה שרעייתו נרצחה.
ראש המועצה שי חג'ג' ספד לדוריס יחבס: "הכרתי את דוריס ז"ל, שכנתי, אישה אהובה, נעימת הליכות, והרצח האכזרי הזה גורם לי כאב עמוק". ראש המועצה הבטיח לסייע לבני משפחתה ככל שיידרש. דוריס יחבס הותירה אחריה הורים, אחים ואחיות, בעל ושלושה ילדים". משפחתה של דוריס יחבס ז"ל ביקשה שלא לפרסם את תמונתה. יהי זכרה ברוך.
קראו גם:
לורה יצחק ז"ל, בת 43 ואם לשלוש בנות מבאר-שבע, היא אחותו של השוטר שהוזעק לזירה וגילה שאחותו בין הקורבנות. לורה עבדה בסוכנות רכב סמוך למקום האירוע, היא נדקרה בתחנת הדלק. חברתה סיפרה בדמעות: "היא היתה אשה טובת לב ומסורה למשפחתה ולבנותיה, הלב מסרב להאמין".
4 צפייה בגלריה
לורה יצחק ז"ל
לורה יצחק ז"ל
לורה יצחק ז"ל
(צילום: פייסבוק)
מנחם יחזקאל מנוחין ז"ל בן 67 נהג לטייל במתחם הקניות כהרגלו, ולפתע הגיח המחבל ודקר אותו בכל חלקי גופו. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. "אדם שקט, איש שמעולם לא הזיק לאף אחד ולא פגע באף אחד, מצער וכואב שכך מצא את מותו", סיפר אחד ממכריו.
4 צפייה בגלריה
מנחם יחזקאל מנוחין
מנחם יחזקאל מנוחין
מנחם יחזקאל מנוחין
(צילום: באדיבות המשפחה)
ראש העירייה רוביק דנילוביץ' שוחח עם משפחות הנרצחים והביע את תנחומיו, כמו כן שוחח עם משפחות הפצועות המאושפזות בבית החולים סורוקה ואיחל להן החלמה מהירה. "יום קשה עבר עלינו", אמר דנילוביץ', "בכאב גדול נקבור את מתינו, נלווה את המשפחות היקרות ונשתדל, עם כל הקושי, לשוב לשגרה ככל שניתן".
מועדי הלוויות:
הלווייתו של הרב משה קריביצקי,תתקיים בשעה 19:00 בבית העלמין החדש בעיר.
הלווייתו של מנחם מנוחין יחזקאל תתקיים בשעה 16:00 בבית העלמין החדש בעיר.
הלווייתה של דוריס יחבס,תתקיים בשעה 16:00 בבית העלמין במושב גילת.
הלווייתה של לורה יצחק, תתקיים בשעה 17:00 בבית העלמין החדש בעיר.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב