ביחידה המרכזית של מרחב נגב נפתחה לאחרונה חקירה סמויה כנגד שלושה חשודים בגניבות כלי רכב מאזורים שונים בארץ. בין כלי הרכב הגנובים היו גם שתי משאיות זבל, שאחת מהן נתפסה בדרך לשטחי הרשות הפלסטינית.
1 צפייה בגלריה
משאית האשפה שנגנבה
משאית האשפה שנגנבה
משאית האשפה שנגנבה
(צילום: דוברות המשטרה)
ב- 8.8 בתום פעילות סמויה, ולאחר שבלשי ימ"ר נגב ויס"מ נגב ביצעו מעקב אחר משאית אשפה אשר נגנבה מחניון משאיות באזור אופקים, בוצע מעצרם של שלושה חשודים במחסום מיתר, אז על פי החשד התכוונו להעבירה לשטחי איו"ש.
שלושת החשודים נעצרו בשעת מעשה, ולאחר שעלו על מחסום דוקרנים שהוכן בידי השוטרים מבעוד מועד, ותוך כדי נהיגה פרועה על מנת לברוח מהם.
צפו בתפיסת משאית הזבל ליד מיתר >>>

משאית האשפה עולה על מחסום דוקרנים
(צילום: דוברות המשטרה)

נהג המשאית נתפס בתום מרדף רגלי, אז התברר כי נהג בה ללא רשיון נהיגה. קטין בן 16 אשר ישב ליד החשוד אשר נהג במשאית. חשוד נוסף נעצר ברכב מוביל.
מעצרם של החשודים, תושבי חורה (19) ופזורת דימונה (19,16), הוארך מעת לעת.
במהלך החקירה עלה בידי חוקרי מחלק תשאול בימ"ר נגב לקשור את החשודים ל-11 מקרי גניבות רכב בחולון, רחובות, אופקים, גדרה, דימונה, קריית מלאכי ושדרות, בהם שתי משאיות אשפה.
קראו גם:
עם תום מלאכת החקירה הוגשו בידי תביעות נגב כתבי אישום תוך בקשה למעצרם עד תום ההליכים כנגד החשודים.
רפ"ק נדב טייכמן ראש מחלק תשאול ימ"ר נגב: "אירוע חמור של פגיעה ברכושם של אזרחים תמימים. אין ספק כי מדובר בחשודים אשר הייתה להם השפעה רבה על תחושת הבטחון של האזרח הנורמטיבי ופעלנו בכל הכלים העומדים לרשותנו לאיתורם, מעצרם ומיצוי הדין כנגדם".
לעדכונים - חדשות באר שבע