המאבק באלימות והפשיעה בנגב: פלוגות מג"ב כבר החלו את אימוניהם בשטח, ויחלו לפעול בבאר שבע וביישובי הסביבה בימים הקרובים. את פניהם של המג"בנים קיבלו מתנדבים 'יחד למען החייל' בבאר שבע בראשות הפעילה החברתית ציפורה חלפון. המתנדבים חילקו להם ממתקים ושי אישי.
1 צפייה בגלריה
המתנדבים עם הלוחמים
המתנדבים עם הלוחמים
המתנדבים עם הלוחמים
(צילום: מתנדבי יחד למען בחייל בבאר שבע)
רס"ר הפלוגה סיפר על האימונים של אנשי מג"ב, ושמחכים להם ימים עמוסים של עבודה ומשימות בתוך ישובי הנגב, והודה למתנדבים שהגיעו בשעות הלילה לשטח כדי לעודד אותם: "מחמם את הלב שמתנדבי סניף 'יחד למען החייל' באר-שבע מגיעים לשטח בשעה מאוחרת בלילה על מנת לפנק את הלוחמים, להרים להם את מצב הרוח ולעודד, זה לא ברור מאליו".
קראו גם:
יו"ר מתנדבי 'יחד למען החייל', ציפורה חלפון, סיפרה: "שמענו על הלוחמים שמתאמנים לקראת המשימה שלהם. לא חשבנו פעמיים העמסנו את הרכב והגענו. אין יותר מחמם את הלב מאשר להגיע אליהם לשטח, לחבק אותם מקרוב".
בתוך כך, אתמול (רביעי) בשעות הבוקר התקיים סיור בשטח שכלל את ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', השר לביטחון פנים עומר בר לב, מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, ומפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב פרץ עמר, זאת לאחר ישיבה בלשכת ראש העירייה.
דנילוביץ' עדכן כי שתי פלוגות מג"ב יחלו לפעול באופן מיידי, אלה יצטרפו לכוח המשימה שהוקם לטיפול בפשיעה בו משולב היס"מ, אופנועי יחידת יואב, משטרת התנועה, שוטרי תחנת באר שבע, השיטור העירוני ואגפי העירייה.
דנילוביץ': "לא נרפה, נמשיך לפעול ביחד עם המשטרה לגייס את התקציבים והאמצעים למאבק נחוש ובלתי מתפשר להחזרת הביטחון לתושבים".
לעדכונים - חדשות באר שבע