לאחר שנים של יריבות קשה, ניסיונות חיסול הדדיים ושנאה גדולה שהבעירה את כל אזור הדרום, צפויים הערב (יום ב') להיפגש העבריינים הבכירים אייל נגר ועמוס לביא למה שהוגדר על ידי מקורביהם "סולחה גדולה".
3 צפייה בגלריה
העבריין עמוס לביא
העבריין עמוס לביא
העבריין עמוס לביא
(צילום: שאול גולן)
האירוע היה אמור להתקיים באולם אירועים סמוך לצומת בילו, אולם המשטרה התערבה ומנעה שם את המפגש. השניים ייאלצו למצוא בשעות הקרובות לוקיישן אחר כדי לעשות את אותה סולחה.
ניסיון פיוס כזה עד לא מזמן נשמע מופרך למדי. אמנם השניים היו בצעירותם חברים בעיר רחובות, שם גדלו, אולם בהמשך נגר חבר לעבריין בני שלמה, שנרצח לפני מספר חודשים, שגם הוא בתחילת דרכו החל את פעילותו העבריינית ברחובות.

3 צפייה בגלריה
בני שלמה
בני שלמה
בני שלמה
(צילום: הרצל יוסף)

בשנת 2015 נשפט נגר, שנחשב אז לאיש מספר שתיים בארגון של בני שלמה והיום מי שממשיך את דרכו, כמי שניסה להתנקש בבני משפחת לביא בעם שהיו במכוניתם. נגר השתחרר מהכלא והיריבות שלו מול משפחת לביא לא פסקה. בחודש מאי בשנה שעברה הוטמן מטען חבלה בחתונה של עמוס לביא, הטענה היא שנגר עמד מאחורי המעשה.
המשטרה ובלשי ימ"ר לכיש מנהלים בשנתיים האחרונות כנגד נגר מרדף יומיומי כמעט, כשהם מנסים להכניס אותו לכלא ללא הצלחה רבה בעילות שונות. הפעם האחרונה הייתה לפני כשבועיים, כשנגר נעצר בפעם המי יודע כמה, בסיטואציה הזויה במיוחד - כשהוא בחדר לידה עם אשתו אופיר שילדה את בתם השלישית.

3 צפייה בגלריה
אייל נגר
אייל נגר
אייל נגר
(צילום: פרטי)

קראו גם:

איך הגיעה הסולחה המפתיעה הזו לכדי מיצוי? מקורות מקורבים לנושא אומרים כי "השולם" של נגר עם עמוס לביא היה כתוצאה מניסיונות תיווך של מקורב לשניים, שהצליח לשכנע אותם להיפגש ולקיים את הערב החגיגי באולם האירועים. אבל, כמו שיודעים בעולם הפשע, זה אף פעם לא גמור - עד שזה אכן גמור.
פורסם לראשונה: 15:13, 06.02.23