המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד ליאת בן-ארי, הודיעה היום (שני) לעורך הדין ציון אמיר כי החליטה להיענות לערר שהגיש ולשנות את עילת סגירת התיק נגד אנדריי אוזן, ראש מועצת נאות חובב לשעבר, מסגירה "מחוסר ראיות" לסגירה בשל "היעדר אשמה".
1 צפייה בגלריה
(אנדריי אוזן. צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
כזכור לפני כשלוש שנים נחקר אנדריי אוזן בחשד לביצוע עבירות של קבלת שוחד ועיברות נוספות. לאחר מאבק משפטי נגנז התיק בעילה של חוסר ראיות. אוזן סירב להסתפק בעילה זו לסגירת התיק ופרקליטו ציון אמיר הגיש ערר לפרקליטות המדינה וההחלטה שונתה היום, כאמור, לסגירה בעילה של "היעדר אשמה".
אוזן: "אני יודע שהחלטה כזאת ועוד בדרג הזה היא נדירה ולא מובנת מאליה, אבל לא היה רגע שבו לא הייתי משוכנע ובטוח בחפותי ובידיעתי כי לא היה בתביעה נגדי שמץ של אמת. לצערי נפלתי קרבן לאנשי עוולה שניסו לפגוע בי בכל דרך...תודה לאל על ההחלטה הזאת של הפרקליטות...".
עו"ד אמיר הוסיף: "מהרגע הראשון לאחר בחינת הראיות היה ברור לי כשמש כי אנדריי אוזן פעל כדת וכדין וכי לא נפל שמץ של רבב במעשיו. אני שמח שעוה"ד ליאת בן ארי קיבלה את הטענות שלנו ללא הסתייגות ושינתה את עילת הסגירה. בכך בא לסיומו הטוב מאבק בן כמה שנים שבמהלכו אנדריי אוזן נאלץ לשלם מחירים כבדים בכך שלא יכול היה לקבל תפקידים ציבוריים בכירים שהוצעו לו ולא היה ראוי להם ממנו...".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב