טרור אבנים בנגב: נהג רכב, תושב קדש ברנע שבפתחת ניצנה, שנסע בצהריי שבת לכיוון צומת טללים, הופתע כאשר אבן גדולה הושלכה לפתע על רכבו ע"י אלמונים שנסעו בנתיב הנגדי. האירוע תועד על ידי נהג הרכב, והוא הגיש תלונה למשטרה. עד כה טרם נעצרו חשודים.
1 צפייה בגלריה
הרכב שנפגע מהשלכת הסלע
הרכב שנפגע מהשלכת הסלע
הרכב שנפגע מהשלכת הסלע
(צילום: פרטי)
"אני מקוו שהמשטרה תתפוס את פורעי החוק, כי הכבישים זה הדבר הכי חשוב", אמר הבוקר (ראשון) ל"מיינט באר שבע והנגב" ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון. והוסיף: "זה המקום שכולם נוסעים בו ואם אין שם אכיפה ואין ביטחון אז אנחנו מאבדים את צירי השליטה שלנו. אני מצפה מהמשטרה שצירי התנועה בנגב יהיו בטוחים לנסיעה ולאירועים מהסוג הזה צריך להתייחס בחומרה רבה. אם לא יהיו כבישים בטוחים לנסיעה אז המשמעות היא אובדן ריבונות ואובדן משילות. אי אפשר לקבל תופעות כאלה".
קראו גם:
מהוועד להצלת הנגב נמסר בתגובה לאירוע כי, "מטרתו של אדם אשר משליך סלע אל רכב שנוסע כנגדו היא להרוג, לפצוע ולהשליט טרור וכך יש להתייחס אליו. טרור האבנים שקיים בנגב שנים והתגבר בזמן מבצע 'שומר החומות' הוא סכנה אמתית. הרפיסות, היעדר המשאבים, והעזיבה של שוטרים את המחוז, תגביר את אירועי החבלה הללו שהם לא כבר אירועים בודדים. הכתובת שתיכתב בדם תהיה על ידיהם של גורמי החוק שעוצמים עיניים למול האינתיפאדה בכבישים".
ממשטרת מרחב הנגב נמסר כי נפתחה חקירה באשר לנסיבות האירוע.
לעדכונים - חדשות באר שבע