במהלך משמרת רגילה כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס במד"א, הוזעק אהרון חיימוב מאופקים לקריאת אישה יולדת. כאשר הגיע עם צוות האמבולנס אל הכתובת הוא הופתע לגלות שהיולדת היא לא אחרת מאשר קרובת משפחתו.
1 צפייה בגלריה
אהרון חיימוב. גילה את קרובת משפחתו
אהרון חיימוב. גילה את קרובת משפחתו
אהרון חיימוב. גילה את קרובת משפחתו
(צילום: דוברות מד"א)
קראו גם:
כשגילה חיימוב מי היולדת הוא התרגש, חש מחויבות גדולה וגם מבוכה. חיימוב וצוות האמבולנס פינו אותה לבית החולים, כשבדרך החלה הלידה, והם נאלצו לעצור בצד הדרך וליילד באמבולנס את התינוק, שנולד בריא ושלם.
על החוויה יוצאת הדופן, סיפר אהרון: "קיבלנו קריאה על יולדת ולמרות שקיבלתי מהמוקד את שם היולדת – לא קישרתי בהתחלה. רק כשהגענו לבניין, נפל לי האסימון. הייתה מבוכה מסוימת מהמעמד, אבל בעלה אמר שהוא שמח שאני זה שהגיע ושהוא יודע שהיא בידיים טובות. הרי יותר קל לסמוך על משפחה מאשר על מישהו זר, בטח במעמד מלחיץ שכזה. נסענו לכיוון בית החולים, כשבדרך הלידה החלה ובתוך דקות ספורות, התינוק נולד".
על הרגעים שאחרי, הוסיף: "הלידה עברה בהצלחה והם הודו לי מקרב לב ושמחו מאוד שדווקא אני הייתי בתפקיד המיילד. זה היה מאוד מיוחד ומרגש עבורי, כי אחרי הכל משפחה היא מעל להכל והרגשתי שהמחויבות על כתפיי גדולה אפילו יותר מכל לידה אחרת. ההרגשה בלב הייתה יוצאת דופן".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות באר שבע