שינויים בתחבורה הציבורית בבאר־שבע גורמים לעוגמת נפש ולתלונות מצד נוסעים. תושבים מהשכונות מתרעמים על ביטולו של קו מספר 11 שהיה מגיע למרכז קניות 'ביג'.
1 צפייה בגלריה
נוסעים בתחבורה הציבורית
נוסעים בתחבורה הציבורית
נוסעים בתחבורה הציבורית
(הרצל יוסף)
פנסיונר שמתגורר בדרך המשחררים בשכונה א' מספר: "ליד הבית שלי היתה תחנת קו 11, היה אפשר לנסוע ישירות בקו זה למרכז 'ביג' מבלי להחליף קווים, ומשם בחזרה לשכונה. לפני כחודשיים משום מה בוטל קו זה, והיום כדי להגיע ל'ביג' אני צריך להחליף אוטובוסים בדרך. למה לטרטר את הנוסעים ולהכביד עליהם במקום לשפר את השירות?".
קראו עוד>>>
תושב אחר משכונה א' שהשתמש בקו 11 מספר: "בשבילי זה היה מאוד נוח ועכשיו זה באמת מקשה עליי. הבקשה שלי מחברת האוטובוסים היא שיחזירו את הקו הזה, הוא שירת המון נוסעים. צריך להתחשב בנו, הרבה אנשים מבוגרים משתמשים בתחבורה הציבורית, והפגיעה היא בראש ובראשונה בהם. אני מקווה שהחברה תתחשב בנו".
מחברת 'דן בדרום' נמסר בתגובה: "קו 11 הוחלף בקווים 18 ו־3. הרפורמה, כמו כל שינוי במסלולי התחבורה הציבורית, נעשתה ואושרה על ידי משרד התחבורה והעירייה".
יש לציין כי אמנם קווים 18 ו־3 מגיעים למתחם הקניות 'ביג' אולם לא באופן ישיר, ועושים בדרך למרכז הקניות מסלול ארוך המקשה על הנוסעים המבוגרים.
לעדכונים: חדשות באר שבע