אירועי השמחות אומנם חזרו בענק, עד שנעצרו שוב בגלל ספירת העומר. אך נראה שלמרות העומס באולמות, לא כולם שמחים. אחד האולמות הוותיקים ביותר בבאר שבע, "אולמי הינומה", לא יפתח שוב את רחבת הריקודים. כרגע הבעלים מחפש כיווני השקעה חדשים ובוחן אופציות אחרות.
1 צפייה בגלריה
זאב עמר
זאב עמר
זאב עמר
(צילום: הרצל יוסף)
ל"מיינט באר שבע" נודע כי באולם הוחלט שלא לשוב לפעילות בשלב הנוכחי ובמתכונת הנוכחית. נכון לעכשיו, האולם הוותיק לא מקבל אירועים חדשים והותיר את תושבי העיר המומים.
את כל האירועים המשפחתיים שלנו עשינו שם" אמר תושב העיר. "מדובר באחד המוסדות הוותיקים בנגב ויהיה מוזר לדמיין את האירועים המשפחתיים שלנו במקומות אחרים. אני רוצה להודות בהזדמנות הזו למשפחת עמר על שנים של עשייה ברוכה לעיר באר שבע והנגב וששימחו אלפי זוגות ומשפחות ביום המאושר בחייהם".
קראו גם:
"הציבור השתנה בגלל הקורונה" אומר זאב עמר, מבעלי אולם 'הינומה'. "לפני משבר הקורונה החתונות הגיעו להוצאות מפלצתיות וההוצאות בחתונות רק גדלו וגדלו. משבר הקורונה החזיר את החתונות למימדים הגיוניים ואנשים נכנסו לפרופורציה", הוא אומר.
"סיבה נוספת היא שהכמויות השתנו וישתנו בהמשך", המשיך עמר ופירט את הסיבות. "אנחנו כבר לא מדברים על אותן כמויות אנשים שיגיעו לאירועים. גם בגלל משבר הקורונה וגם בגלל התובנה ההיא שאפשר לעשות אירועים קטנים ועדיין ליהנות באותה צורה".
סיבה אחרת היא הבירוקרטיה. "במקום לתעל את האנרגיות שלנו לתפעול וטיפול בעסק, אני מוצא את עצמי לא פעם מטפל בענייני בירוקרטיה. קשה מאוד לפעול בצורה הזו, בטח בתקופה הזו".
מה לגבי ההמשך?
"כרגע אנחנו עדיין מתלבטים כיצד להפעיל את המבנה. לאור אי הבהירות שקיימת עדיין בשוק אנחנו לא ממהרים ולא רצים לפתרון הראשון אלא בוחנים כל דבר ודבר. לא מעט לקוחות מתקשרים ורוצים לקבוע אירועים ואני נאלץ לדחות אותם כרגע. ברגע שנגיע להחלטה מה אנו רוצים לעשות כמובן שנעדכן. אני מודה לקהל לקוחותינו לאורך השנים ונמשיך לשרת את הציבור באהבה ובשמחה גדולה כמו שעשינו תמיד. מה שהיה הוא שיהיה".
לעדכונים - חדשות באר שבע