ביזיון בית משפט: תושב כסייפה (23) נעצר הלילה (ב') בחשד לעבירות של ביזיון בית המשפט ופגיעה במוסדות שלטון. מעצרו של הצעיר, שעשה כבתוך שלו באולם הדיונים בבית משפט השלום בבאר-שבע לאחר תום הדיון ואף עלה והתיישב על כסאו של השופט, התאפשר לאחר שמעשהו תועד על ידי חברו בסרטון שהועלה ברשת החברתית 'טיק טוק'.
1 צפייה בגלריה
החשוד בבית המשפט
החשוד בבית המשפט
החשוד בבית המשפט
(צילום: באדיבות המשטרה)
בעקבות הסרטון, שהגיע לידי חוקרי תחנת באר-שבע, ובו נראה הצעיר נכנס לאולם הדיונים בבית המשפט ועושה את דרכו היישר לבמה עליה מותקנים כסאות השופטים ומתיישב על אחד הכיסאות, פתחה המשטרה בחקירה לאיתורו של הצעיר.
קראו גם:
חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את זהות החשוד במעשה, תושב כסייפה בן 23, ולאחר פעולות חקירה הוא נעצר הלילה לחקירה בתחנת משטרת באר-שבע. המשטרה מייחסת לצעיר החשוד עבירות של ביזיון בית המשפט, פגיעה במוסדות שלטון, הסגת גבול והתנהגות פרועה במקום ציבורי. החשוד צפוי להיות מובא בשעות הקרובות לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.
מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה עבירות שיש בהן ביזיון ופגיעה במוסדות שלטון ותפעל בכל הכלים והאמצעים הקיימים ברשותה על מנת להגיע לזהות המעורבים ולהביאם לחקירה ולדין בגין עבירות אלו".
לעדכונים חדשות באר שבע