האם מרכז המחקר והפיתוח של חברת "פייזר", שעל הקמתו המתוכננת בארץ הכריז בשבוע שעבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יוקם בבאר-שבע? אתמול (יום שני) שיגר ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', מכתב לראש הממשלה בבקשה להתערבותו האישית כי אותו מרכז של חברת התרופות יוקם בפארק ההייטק בעיר.
1 צפייה בגלריה
חיסון
חיסון
חיסון
(צילום המחשה: shutterstock)
"אני בטוח", ציין דנילביץ' במכתבו לראש הממשלה, "שתסכים כי אין מקום מתאים יותר מפארק ההייטק של באר-שבע אותו חנכת בשנת 2013 ומאז סייעת להתפתחותו, לרבות ההחלטה ההיסטורית על הקמת מטה הסייבר הלאומי של ישראל בפארק.
פארק ההייטק מוקם בלב רובע החדשנות של באר-שבע. רובע החדשנות מקיים אקו-סיסטם ייחודי ונדיר בין האקדמיה, הרפואה, החברות הטכנולוגיות, הרשות המקומית ומשרדי הממשלה. ההחלטה להקים את מרכז המחקר והפיתוח של 'פייזר' תתרום לקידומה של העיר באר-שבע כמרכז ידע וטכנולוגיה בינלאומי ותסייע למשיכת חברות נוספות".
קראו גם:
כפי שפורסם, בימים הקרובים צפוי מנכ"ל חברת "פייזר" להגיע לביקור בישראל ודנילוביץ' ציין במכתבו כי ישמח לארח את ראש הממשלה ואת מנכ"ל "פייזר" כדי להציג בפניהם את הפוטנציאל ואת ההיתכנות הממשית, כהגדרתו, להוציא אל הפועל את הקמת המרכז של החברה בבאר-שבע.