הולך בדרך אביו: בנו של מנהיג תנועת "הפנתרים השחורים", הפעיל החברתי יהודה אלוש, הודיע כי יתמודד על ראשות מפלגת העבודה. "אני רוצה להביא את תושבי השכונות ועיירות הפיתוח למפלגה".
1 צפייה בגלריה
יהודה אלוש
יהודה אלוש
יהודה אלוש
(צילום: באדיבותו)
עוד בטרם הוחלט על מועד הבחירות המקדימות במפלגת העבודה, הפעיל החברתי מבאר-שבע, יהודה אלוש (62) הודיע כי הוא מתמודד על ראשות המפלגה ויוביל אותה בבחירות לכנסת שיתקיימו בחודש מרץ.
המהלך היומרני לא מרתיע את אלוש למרות שהוא נתקל "בהרמות גבה", הוא נחוש להתמודד: "אני רואה שהמפלגה הולכת למות, יש פה אולי ניסיון אחרון להחיות אותה. אתה שם לב שכולם ציניים וכל אחד דואג לעצמו, אבל המפלגה עומדת למות וצריך להחיות אותה, רק 'מכת חשמל' יכול להציל את המפלגה".
קראו גם:
יהודה הוא בנו של ויקטור אלוש ז"ל ממנהיגי 'הפנתרים השחורים' שמחו נגד הנהגת מפלגת מפא"י על הפליה וקיפוח. לשאלה, כיצד הוא מתמודד במפלגת העבודה שמייצגת את מפא"י בגלגוליה השונים ושאביו סלד ממנה, יהודה אלוש, אומר: "אני בכל זאת מקבל את בקשת הסליחה וקיבלתי את בקשת הסליחה של אהוד ברק לעדות המזרח לדורותיהם, ובכל זאת אני מושיט יד להצלתה לפני שהיא נופחת את נשמתה.
אני רוצה להביא את תושבי השכונות ועיירות הפיתוח למפלגה במקום הקיבוצניקים והקיבוצים שאכלו ממנה בלי הפסקה ופשוט הרסו אותה ונטשו אותה ברגע האמת. המוטו של המפלגה לא יהיה עוד קיבוצים, אלא דימונה וירוחם לפני עין גדי ורביבים, לקרב את הבדואים ואת תושבי עיירות הפיתוח".
איזה סיכוי יש לך?
"יש פה משהו חדש, משהו טהור, כמו שבזמנו הצביעו לגמלאים, הרי לציבור נמאס מהפוליטיקאים הישנים והוא רוצה אנשים מחוץ למערכת. כך או כך המפלגה הולכת למות, אז למה לתת לאלה שהרסו אותה שימשיכו".
לעדכונים - חדשות באר שבע