צברתם חובות בגין חשבונות מים? תאגיד 'מי שבע' יקיים מבצע לגביית חוב ולמחיקת קרן, ריבית והצמדה לצרכני המים. המבצע ביוזמת רשות המים יוצא לדרך ויימשך עד לסוף חודש מרץ 2021.
1 צפייה בגלריה
צרכניים פרטיים ישלמו פחות
צרכניים פרטיים ישלמו פחות
צרכניים פרטיים ישלמו פחות
(המחשה: צביקה טישלר)
במהלך תקופת המבצע יתאפשר לתושבים שצברו חובות לתאגיד לשלמם ללא ריבית והצמדה. לאור הנחיות הבריאות, את הסדרת החוב ניתן לבצע על ידי פנייה לתאגיד באמצעות האפליקציה MAST, אתר התאגיד, מוקד שירות הלקוחות הטלפוני.
רשות המים החליטה לחדש את המבצע לאור ההתמודדות המתמשכת עם משבר נגיף הקורונה והשלכותיו על המשק. רשות המים ותאגיד המים רואים חשיבות רבה בחידוש מבצע זה, במטרה להקל על צרכני תאגיד המים בבואם להסדיר את חובם בצורה נוחה.
במסגרת המבצע תבוצע גביית קרן חוב ותבוצע מחיקת ריבית והצמדה מכל חוב לצרכניים פרטיים, כך שהחוב שיתבקש כל חייב לשלם יהיה בפועל נמוך יותר. תושבי באר־שבע ואופקים, צרכני מים וביוב ביתי, אשר צברו חוב בגין חיובי מים וביוב, יוכלו להסדירו מול 'מי שבע' במהלך חודשי המבצע בפריסה גמישה. ההסדר שיושג עם כל חייב שיבקש להסדיר את חובו בתקופה זו, יתקיים בתנאי שיעמוד בהסדר התשלומים שיסוכם עימו ובתנאי שיסדיר את התשלום עבור חיובי המים והביוב השוטפים.
"במיוחד אחרי השנה המאתגרת שעברה על כל המשק ועל כלל האזרחים", אומר מנכ"ל "מי שבע", מריו לובטקין, "אנו רואים חשיבות גדולה במבצע הפחתת החובות של רשות המים, ומאמינים כי יש כאן הזדמנות חד פעמית לתושבים בעלי חוב להסדיר את הנושא".