נלחמים בפשיעה: עמדת שיטור וביטחון שכונתי חדשה תוקם בשבועות הקרובים בלב שכונה ג' בבאר-שבע. כך סוכם בימים אלה בין ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ' לבין מפקד תחנת באר-שבע, נצ"מ טירן יהוד. על פי הסיכום, עמדת השיטור שתיפתח, כאמור, בתוך מספר שבועות, תאוייש על ידי שוטרי תחנת באר-שבע והשיטור העירוני.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום ארכיון: לירן תמרי)
עמדת השיטור החדשה תעסוק במתן פתרונות משטרתיים וקהילתיים לתושבים ולבעלי העסקים בשכונה. עוד סוכם בין ראש עיריית באר-שבע למפקד משטרת באר שבע, כי בעמד השיטור החדשה יופעלו תכניות לגיוס מתנדבים שיצטרפו לעילות להגברת ביטחונם של התושבים. כמוכן ישולבו בפעילות זו גם סטודנטים במסגרת פרויקטים משותפים עם האגודה הסטודנטיאלית של אוניברסיטת בן גוריון.
"שיתוף הפעולה בין כל הכוחות המשותפים", ציין ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', "עירייה, משטרה וקהילה, יקדם משימה חשובה זו של שמיר וחיזוק תחושת הביטחון בקרב התושבים. הקמת העמדה בשכונה ג' תסייע רבות בהתמודדות עם האתגרים בשכונה. לצד השותפים יגויסו מתנדבים ונרחיב את שיתוף הפעולה עם האוניברסיטה והאגודה הסטודנטיאלית. מאמץ משותף עירוני, משטרתי וקהילתי".
קראו גם:
מפקד תחנת משטרת באר-שבע, נצ"מ טירן יהוד, אמר כי "המשטרה תמשיך לפעול באמצעים העומדים לרשותה למען ביטחון התושבים ומתן מענה לאתגרים השונים שעומדים לפתחה. שילוב הזרועות עם העירייה, האוניברסיטה והתושבים יאפשר לכולנו ביחד לפעול למען סביבה בטוחה".