בלבול בבאר שבע בעקבות ההחלטה על פתיחת הלימודים רק בשכונת נווה זאב המוגדרת כצהובה. כל זאת לאחר שהעירייה הוציאה הודעה על חידוש הלימודים בתחילת השבוע הבא בהתאם להנחיות משרד החינוך והבריאות, ובהמשך להתייעצויות שקיימה עם גורמי מקצוע והנהגת ההורים העירונית.
1 צפייה בגלריה
בית ספר בבאר שבע. יהיו לימודים?
בית ספר בבאר שבע. יהיו לימודים?
בית ספר בבאר שבע. יהיו לימודים?
(צילום: הרצל יוסף)
החלטת הממשלה לחזרה ללימודים מתייחסת לערים ירוקות וצהובות בלבד. נתוני התחלואה בבאר שבע ממשיכים להיות גבוהים ועל כן העיר מסווגת כעיר כתומה על פי תכנית הרמזור. במצב זה, רק שכונת נווה זאב עונה לקריטריונים שנקבעו ומוגדרת צהובה, ולכן יתקיימו לימודים רק בשכונה זו, ביתר השכונות הלמידה תימשך מרחוק.
קראו גם:
"חלק מהצוות החינוכי לא מתגוררים בנווה זאב והם באים משכונות כתומות או אדומות, אז במה עוזר השינוי? פשוט הזוי", תוהה אתי ועקנין שבנה לומד בכיתה ב' בנווה זאב. "זו בדיחה" אומרת ענת דדון גם היא משכונת נווה זאב, "הצוות החינוכי של הבן שלי בכלל משכונת רמות אז איך זה בדיוק עובד, ההחלטה גם שמה פס על הורים עובדים ועושה איפה ואיפה בין ילדים, מוטב שלא יתקיימו לימודים, זה מקומם ומרגיז".
מרגע הודעת העירייה סוערות הרשתות החברתיות בעיר, הורים רבים מבקרים את ההחלטה וסבורים שאין בה שום היגיון ורק מגבירה את הבלבול ואי הוודאות. "זה לעשות צחוק מההורים" הם אומרים, כאשר חלקם הודיעו כי לא יישלחו את ילדיהם ללמוד בכל מקרה.
לעדכונים - חדשות באר שבע